2 pakker våtservietter, medisiner, 2 plastbokser, heliumballonger til mellomste, PS3 spill til eldste, traktor til minstemannHva shoppet du?
Og lunsj på McDonalds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 pakker våtservietter, medisiner, 2 plastbokser, heliumballonger til mellomste, PS3 spill til eldste, traktor til minstemannHva shoppet du?
Hihi...en liten verdensmester du ogsåTrodde den var min jeg, siste jeg handlet mye brukte jeg 45 minutter![]()
Var litt det.2 pakker våtservietter, medisiner, 2 plastbokser, heliumballonger til mellomste, PS3 spill til eldste, traktor til minstemann
Og lunsj på McDonalds![]()
I willSå flottbruk den godt!
Aner ikke, nettopp kommet fra shoppingHva skjer her inne da?
Hihi...hun liker nok fred og ro hun ogsåHun sov lenger enn meg først, og så spilte hun på telefonen min mens vi lå i senga etter frokosthum skulle liksom vekke meg men det gjorde hun som vanlig ikke
![]()
Lego Marvel super heroesVar litt det.
Hvilket spill?
Det ønsker gutten seg...Lego Marvel super heroes![]()
Det hadde jeg ogÆsj, også jeg som hadde satt penger på den 24.![]()
Vet ikke.. Har hatt noen netter np jeg har slete med søvnen. Vet ikke hvorfor. Tar lang tid før jeg sovner og ligger å våkner jevnlig hele natta.Hvorfor ikke???
Ja det er det. Hatt noen netter på råd nå hvor det har vært litt ymse med søvnen..Jepp! D er vel bare sånn d blir noen netter.
Artig med sånne spill som er mer for voksne da, som er litt avanserte. Men er nok leeenge siden jeg har spilt sånne type spill.Det kan vi spille hjemme også.
Ungene et under opplæring ;-)
Settlers of Catan er et litt mer avansert strategispill. Veldig gøy, men altså 3-4 spillere
Håper bare d var kun i natt på en stund nå. Kjenner jeg er sliten..Ja det er det. Hatt noen netter på råd nå hvor det har vært litt ymse med søvnen..
Aner ikke, nettopp kommet fra shopping![]()
Ikke så mye egentlig...
Æsj, også jeg som hadde satt penger på den 24.![]()
Hørtes deilig ut
Vi er på vei hjem fra shopping!
Takk for detGod ettermiddag
Og god tur!
Ikke i det hele tatt.Har du gjort noe gøy idag?