Skravletråd Juli.

Nei. Skikklog "sunnmørssommer" i år desverre
Jepp.

Ikke noe særlig overraskende det da, men man håper jo alltid

Vi var da på stranda for 20-25 år siden, ofte?? Vi sov i telt i hagen?

Vi var sikkert ikke så kresen på temperatur da, men...

Gi meg styrke! På vei til IKEA med 6 siders handle liste, mulig jeg ikke blir ferdig før det stenger:o

Gi meg styrke! På vei til IKEA med 6 siders handle liste, mulig jeg ikke blir ferdig før det stenger:o
Det var mye.

Savner ikea
Gleder meg til de kommer nærmere.

Jepp.

Ikke noe særlig overraskende det da, men man håper jo alltid

Vi var da på stranda for 20-25 år siden, ofte?? Vi sov i telt i hagen?

Vi var sikkert ikke så kresen på temperatur da, men...
Jaa. Slik husker jeg og det. Stranden stappfull. På stranden hele ferien. Mange dager på rad. Kanskje hver dag til og med. Bade i hagen. Hoppe i vannspreder. Det var jo varmt.
Sommerkjoler, barbeint på varm asfalt.

Nå: kaldt, overskyet eller regn og høstklær!

Jaa. Slik husker jeg og det. Stranden stappfull. På stranden hele ferien. Mange dager på rad. Kanskje hver dag til og med. Bade i hagen. Hoppe i vannspreder. Det var jo varmt.
Sommerkjoler, barbeint på varm asfalt.

Nå: kaldt, overskyet eller regn og høstklær!
Sånn ja! Akkurat sånn.

Innser at noe av det handlet om hukommelse, vi husker det vi vil. Men... Vi var da på stranda!!

Det var ikke vår da. Var ikke full, og det var få biler der. Vi gikk, eller sykla. Min hukommelse på dette er fra tiden da vi var der vi og div søskenbarn, uten voksne. De eldste av oss sikkert sånn 12-13-14?

Deg og ungene som skal sove mens mannen kjører? Får jo håpe dere får sove ja, unger som ikke sover om natta pleier nemlig ikke å være så blide... hvor langt skal dere kjøre i natt?

Ja, d er planen. Skal kjøre 50 mil så hvis de ikke sover blir d faktisk et mareritt!

Back
Topp