Skravletråd Juli.

Det kan jo faktisk starte på dagen også, vet du.

Min første startet klokken 20 fem dager over termin, fem timer senere var jeg mamma

Ja, kan jo skje når som helst :)
Har bare sett for meg at det begynner på natta, når ingenting har hendt på dagen :p

Ikke hørt om det før.. Har bare spilt hatt over hatt i ferien, vi.
Det kan vi spille hjemme også.
Ungene et under opplæring ;-)

Settlers of Catan er et litt mer avansert strategispill. Veldig gøy, men altså 3-4 spillere

Spent på om d blir noe søvn når vi skal kjøre inatt.

Deg og ungene som skal sove mens mannen kjører? Får jo håpe dere får sove ja, unger som ikke sover om natta pleier nemlig ikke å være så blide... hvor langt skal dere kjøre i natt?

Spent på om d blir noe søvn når vi skal kjøre inatt.
Derfor sover jeg her, og kjører i morgen
Jeg sover dårlig sittende og får vondt overalt og er ikke lovlig og sikkert festet om jeg endelig finner en god stilling. Og det går jo ikke, jeg vil jo helst leve.

Og jeg plotter inn hjemme på GPS. Ikke fordi vi ikke kan veien, men for å se hvor langt det er igjen, i km og timer...

Bare på ingen måte verd det for at ungene skal sove. Inntil de var 3-4-5 år sov de mye likevel, og ellers så snakker vi og hører lydbøker og musikk de liker

Bursdagsselskap og da kakespising :D du da?
Frokost etterhvert.
Besøke svigerfar og si farvel for denne gang, få med oss bursdagsgave til guttungen som vi skal gjemme i en mnd, og trolig en pose arvetøy, i hovedsak til jentungen.

Kose oss med svigermor siste kvelden i dag, for i morgen drar vi hjem

Frokost etterhvert.
Besøke svigerfar og si farvel for denne gang, få med oss bursdagsgave til guttungen som vi skal gjemme i en mnd, og trolig en pose arvetøy, i hovedsak til jentungen.

Kose oss med svigermor siste kvelden i dag, for i morgen drar vi hjem
Blir godt å komme hjem tenker jeg
I dag er det faktisk litt sol her. Håper dere får komme hjem til litt finevær

Blir godt å komme hjem tenker jeg
I dag er det faktisk litt sol her. Håper dere får komme hjem til litt finevær
Det er ikke meldt noe særlig bra vær der siste ferieuken, så vidt jeg ser
Men vi får ta det som det kommer

Back
Topp