Settlers.Vant?? Hva da?
Jeg logget jo av pc fordi vi skulle spille. Brettspill.
Og nå er det natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Settlers.Vant?? Hva da?
Jeg er så trøtt nå ser jeg bare legger fra meg telefonen. Sovner snart.Var så innmari trøtt før jeg la meg, men np greier jeg ikke falle helt til ro..
Hvor lenge sitter du oppe da?
Ikke jeg heller...Får ikke soooooove
Får ikke soooooove
Ikke jeg heller...
God morgen damerhar dere sovet godt i natt? Her ligger jeg på sofaen og spiser en banan og nyter stillheten
![]()
Fikk dere sove igjen?
Har ikke hatt topp søvn nei.
Joda, men søvnkvaliteten var ikke på topp.
For dårlig luft på rommet. Vinduet har stått helt opp, men gardinene har vært trukket for, og da har d ikke kommet så mye luft inn.Sånt er så kjedelig... noe spesielt som har holdt deg våken i natt eller bare ikke sovet godt?
For dårlig luft på rommet. Vinduet har stått helt opp, men gardinene har vært trukket for, og da har d ikke kommet så mye luft inn.
Jeg lå våken en god time eller mer fra ca tre, men ellers har jeg sovet godt.God morgen damerhar dere sovet godt i natt? Her ligger jeg på sofaen og spiser en banan og nyter stillheten
![]()
Kos deg på turInnom fra båten!
Nå er vi laaangt ut på havet :-D
Må ofre litt data på dere ;-)
Ha en fin dag :-D
Det hørtes slitsomt ut.Slitsom natt, flydd ut og inn til eldste som har drømt at han har fått Lego i munn og ikke klarer spytte det ut![]()
Innom fra båten!
Nå er vi laaangt ut på havet :-D
Må ofre litt data på dere ;-)
Ha en fin dag :-D
God morgen, nå må det snart bli action hos deg.God morgen![]()
God morgen, nå må det snart bli action hos deg.
Det kan jo faktisk starte på dagen også, vet du.Jaaa... Forventer noe skal skje hver natt, men blir like skuffa hver morgen![]()