Vi skal snart spise, så blir det vel å glo litt på tv. Kengubarnet vil se film for seg selv i dag også så da får han det,mannen må jobbe littJentungen har akkurat lagt seg
Noen som har planer for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal snart spise, så blir det vel å glo litt på tv. Kengubarnet vil se film for seg selv i dag også så da får han det,mannen må jobbe littJentungen har akkurat lagt seg
Noen som har planer for kvelden?
Forde det lette på trykket med engang og jeg ble kvalm og svimmel og måtte sette meg i bilen for å ikke gå i bakkenHvorfor var ikke det lurt???
Koselig dag du har hatt i solaHei alle sammenDa var dagen snart over. Formen har vært så som så, men vi har kosa oss masse i fint vær likevel. Til og med rukket en ettermiddagstur og bada i et ferskvann. Helg er det og jo!
Så lenge det er sol og litt varme, så Syns jeg det er deilig å få kjølt seg ned littDeilig med et bad da
Jeg har ikke badet enda i år og vet ikke om det blir noe her i Norge heller. Må bli litt varmere i alle fall![]()
Er der du også nå!Grattis flinke du![]()
Ja da førstår eg att de blir lite tid igjen.En måned er lenge, men jeg er på ferie to av ukene og da blir det lite nett-tid![]()
Såpass! Går det bra?Forde det lette på trykket med engang og jeg ble kvalm og svimmel og måtte sette meg i bilen for å ikke gå i bakken
HahaSkal, skal ikke...
Har så lyst på en slik lue som U kan ha på når jeg ammer han offentlig...
![]()
Var visst kaldt vann.Jeg dro ned jeg ogsåDa koser de seg sikkert![]()
Nei, kanskje greit å vente til han er hjemme igjenJa ikke sant! Kunne egentlig bare lagt meg np jeg! Men nå ble kidden invitert inn på kveldsmat til naboen, så kan vel ikke akkurat legge meg da?![]()
Jepp! Hvordan står det til hos deg?Koselig dag du har hatt i sola![]()
Blir vel litt skravling daNei, kanskje greit å vente til han er hjemme igjen
Jeg holder nok ut en god stund til, men skal ikke bli veldig sen.
Ja me har skinnsofa. Akkurat nå sitter eg på golvet før sofan e bara till pyntVeldig. Skulle ønske jeg hadde et plaskebasseng. Må nesten få kjøpt meg et til verandaenhihi
Også kjenner jeg nå at jeg skal ihvertfall ikke gå for skinnsofa når vi skal shoppe![]()
Venninne som jobber som frisør. Ble rimelig overrasket. Skal kjøpe en fin bursdagsgave til henne når vi skal ut å spise neste helgHvordan klarte du det?
Okei. Får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden her ogsåVi skal snart spise, så blir det vel å glo litt på tv. Kengubarnet vil se film for seg selv i dag også så da får han det,mannen må jobbe litt
Nei for jeg var gravidFysjfikk du antibiotika?
Å du siden du bare lå 20 innlegg bakBare Kengu som har det travelt![]()
Jeg liker faktisk veldig godt å bade, men sjansen har ikke vært der enda.Så lenge det er sol og litt varme, så Syns jeg det er deilig å få kjølt seg ned littMen er ikke no badenymfe, det er jeg kke. Er det ikke varmt nok i lufta, så gidder jeg ikke
![]()
Syns vi kan dele litt med hverandre![]()
Hvorfor var det dumt?Vært og handlet.dumme meg startet på den nesespraygreia jeg fikk på resept av legen rett før jeg gikk i butikken. Det ar ikke lurt