Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Fikk gjort littBeklager, mangler selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk gjort littBeklager, mangler selv![]()
Hihi...regner dette som fin avkoblingSkjønte det måtte være noe ja![]()
![]()
Egentlig ikke. Blir sikkert film utover kvelden en gang. Femårigen har fått lov å være litt lenge ute i dag, og sitter nå ute og leker med biler med naboguttenJentungen har akkurat lagt seg
Noen som har planer for kvelden?
Jentungen har akkurat lagt seg
Grattis flinke duHurra! Halveis til 2000
Lurer på når mannen kommer hjem i dag. Han syns det er kjedelig å være på sommeravslutning uten å drikke øl, så er vel ikke så lenge til. Har ikke lagt noen plan ellers bortsett fra at jeg dør litt i varmenJentungen har akkurat lagt seg
Da koser de seg sikkertHar sendt kengubarnet på stranda med kompis
Fødings blir bra!Jeg har ikke jobba siden september, så litt usikker på hvordan jeg haddeg gjort det ved siden av jobbhehe
Nå i Juli skal jeg føde, så får ta det som det kommer med de innlegga
Sikkert greit med en film daEgentlig ikke. Blir sikkert film utover kvelden en gang. Femårigen har fått lov å være litt lenge ute i dag, og sitter nå ute og leker med biler med naboguttenGubben måtte på jobb en tur
Hva skaø du?
Så sykt varmt at varmovnen måtte på i stuaSå det sier vel sitt. hahah
![]()
Hehe...det kan man lure påSkjønner ikke hvordan jeg fikk tid til alt når jeg jobbet fult....
Her er det ingen sol å nyteLite planer annet enn å krampenyte sola lengst mulig! Bare avbrutt av å få noen småttiser i seng![]()
Ja det hjelper som regel endelSå bra. Om ikke jeg blir enig med meg selv er det digg at noen andre er det![]()
Det blir bra, må sette han i arbeidIkveld skal jeg ligge på sofaen og smiske med min samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk i gave fra mamma og pappa idag![]()
enn du?![]()
Vært og handlet.dumme meg startet på den nesespraygreia jeg fikk på resept av legen rett før jeg gikk i butikken. Det ar ikke lurt
Det lurte jeg og på!Hvorfor var ikke det lurt???
Får ta det med ro resten av kvelden da
Ikke fått gjort altaltfor varmt her så jeg kreperer snart
Ja, han må jo brått ha en bag klar om han plutselig må bli henta herså slipper mannen å stresse med det mens vi er på sykehuset
![]()
Haha... Kanskje i snilleste laget da jaJa, følte den var altfor snill i fjor. Særlig for høygravide![]()
Hihi, lurt å nyte mens man kan!Lite planer annet enn å krampenyte sola lengst mulig! Bare avbrutt av å få noen småttiser i seng![]()