Skravletråd Juli.

Jeg satt på en maskin med klær tidligere, og hadde stooore planer for litt videre shining, men da tok kroppen kveld :p

Huff, ble det sofa da eller? :)
Helt gåen jeg nå, men har fått vaska veggene i gangen ihvertfall. Nå må jeg bare ta gulvet der, rydde på plass det lille som er og pakke "fødebagen" til vofsen:p haha
Er jo så syyykt varmt i dag da:o

Trøtt.

Det er sovetid for meg. Ungene er ute, det er greit. De er sammen med den 4 år gamle nabojenta, da er det ikke greit å sove. Plutselig er de her, inne. Greit med mine, ikke med ekstra. Ikke når jeg har lagt meg for å sove.

Jeg får hvile, våken. Påkledd
Håper du fikk litt hvile i det minste:)

Sliten nå.

Vekket U kl 8, skiftet bleie, ammet og ut døren for å møte barselgruppen.
Var sammen med det i 4 timer, dro så i butikken for å handle inn til neste uke.
Har pakket ut varer og endelig spist litt.
Nå kan jeg slappe av en times tid før jeg må hente resten av familien.
U koser seg i lekegrinden og håper han vil ligge det litt til
Hektiske dager for deg:D
Du er flink!

4000kr. Har en god avtale uten at jeg vet alt for mye om den. Mannen som ringte. Får leiebil mens bilen fikses.
Høres greit ut det da :)
Uansett kjipe penger når du ikke har gjort noe:/

Det var skikkelig dårlig gjort! Men helt typisk, dessverre. Så lenger opp her at fet var endel skader. Skikkelig kjipt. :/

Mhm, det er stygge skader og veldig synlig.
Tar det på forsikring og betaler egenandel.

Håper du fikk litt hvile i det minste:)
Sovna litt også. Men påkledd og på vakt. De kom ikke før jeg var halvferdig med middagen. Kunne hun komme inn? Vel, kan det bli etter middag, spurte jeg. Det var greit, så da spiste vi, så gikk ungene for å hente henne, men da var hun dradd hjem. (hun blir snart nabojenta, de har ikke flyttet inn enda) så lillesøster ble veldig lei seg.

Men de får ta det etter frokost i morgen da, erfaring tilsier at de er der hele dagen i helga.

Back
Topp