Skravletråd Juli.

Jeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg

Jeg satser på å klare mitt mål før 22 juli, for etter ks 23 juli blir det vel ikke myye skravling kanskje :p

Å det er forskjellen på oss. Dessuten går det fort når man har sånne kvelder som i går
Mens jeg ikke la ungene mine før 22 i går og derfor var opptatt med dem,og la meg rett etterpå

Skulle ønske det ble sofa :p men det ble en bytur med foreldrene mine som kom på besøk. ble litt gåing, og guuud det gjør vondt! men satt meg ofte ned og hvilte og gikk i snegletempo så går vel over :)

Ikke verst hvor mye du fikk gjort. Må jo ha blitt sofaen etter det da?:p

fødebaggen tol vofsen?:p

Får ta det med ro resten av kvelden da;)

Ikke fått gjort alt:p altfor varmt her så jeg kreperer snart:o

Ja, han må jo brått ha en bag klar om han plutselig må bli henta her:p så slipper mannen å stresse med det mens vi er på sykehuset;)

Jeg og! Men tror nok mange kommer til å være med i trekningen av stolen da! Allerede flere som er nesten halvveis liksom!
Selv om det er mange med vil man ha en liten sjanse, og en liten sjanse er mye bedre enn ingen :)

Sete hadde definitivt vært bra, men hadde aldri klart så mange innlegg uten å være fullt sykemeldt tror jeg:p
Jeg har ikke jobba siden september, så litt usikker på hvordan jeg haddeg gjort det ved siden av jobb:p hehe
Nå i Juli skal jeg føde, så får ta det som det kommer med de innlegga

Storebror synes de kan legge seg enda senere enn 22 i dag, jeg sier no way. Vi kan utsette leggetid fra 20 til 21 i ferien, men ikke etter 22.

Lillesøster har jeg vekket etter en dubb på sofaen nettopp.

Vært og handlet.dumme meg startet på den nesespraygreia jeg fikk på resept av legen rett før jeg gikk i butikken. Det ar ikke lurt

Jentungen har akkurat lagt seg:)
Noen som har planer for kvelden?

Vært og handlet.dumme meg startet på den nesespraygreia jeg fikk på resept av legen rett før jeg gikk i butikken. Det ar ikke lurt

Hvorfor var ikke det lurt???

Back
Topp