Jeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien gårJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien gårJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Mhm, er noen av de.
Får satse på flertallet er ærlig.
Jeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Var varmt her i går og, men ikke like ille som i dag. Håper det blir litt kjøligere i morgen så jeg ikke får kokt baby
Alt bra med deg?![]()
Me har det varmt men blåser en del. De e klamt varmt inneTror jeg dør litt i dag jeg. Flere som har det syyykt varmt?![]()
Huff tragiskJa, håper det. Men har litt inntrykk av at de fleste stikker.
Jeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien går
1 Mnd e længe detJeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg
Huff daHolde deg i skyggen og ha vifte og vann du kan dusje deg med
![]()
Jada,bare forbanna i dag pga bilen. men egentlig bare lykkelig. var jo på oul i går
Sæg aldrig du vet 1 Mnd e længeJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Me har det varmt men blåser en del. De e klamt varmt inne
Så kjekt med oulHuff daHolde deg i skyggen og ha vifte og vann du kan dusje deg med
Jada,bare forbanna i dag pga bilen. men egentlig bare lykkelig. var jo på oul i går
Har vasket veggeri gjennomtrekk
Så det med bilen ja. Så utrolig kjedeligdustefolk!!!
Spennende med oul da. Straks halvveis?Fikk dere vite kjønn?
![]()
Me e heldige inne me har klimaanlegg HerligtDeilig med litt lufting uteinne er det helt forferdelig, men jeg må vaske
![]()
Så kjekt med ouljenta sant?? Hvor langt e du på vei ?
Gratulere kjekt me 1 av hverVeldig
Jente ja
18+6
Huff tragisk
Må til med gjennomtrekk da, ellers blir det for varmt![]()
Mhm, dustefolk!!
18+6 i dag. Vi venter ei jente<3<3
Nope, unner jeg ingen.Ja. Håper jeg ikke opplever det