Snart 9 år.Hur gammal e de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart 9 år.Hur gammal e de
Yes må jo detOj redan
Nei var ikke det. Jeg hadde betennelse langt nediIkke spesielt behageligmen, men...går forhåpentligvis fort over
![]()
Det har jeg ikke sagt noe påTenker masse positivt jeg![]()
Neida, men summen vi uansett betaler er 4000 som er egenandel. For kommer garantert på mye over det.
Oki vågar du læmna de selv med stranden?eller e de sammen med någon.?Snart 9 år.
Ja, hadde bare alle gjort det! Fatter ikke at det er mulig...kunne vært folk som var dårlig stilt som opplever sånn...som gjerne verken har forsikring eller 4000kr ekstra. Forbaska.Ja, helt sikkert.
Tenk om folk kunne vært ærlige og tatt ansvar for handlingene sine!
Ja, hadde bare alle gjort det! Fatter ikke at det er mulig...kunne vært folk som var dårlig stilt som opplever sånn...som gjerne verken har forsikring eller 4000kr ekstra. Forbaska.
Har stort sett vært overskyet her, så overlever godt herTror jeg dør litt i dag jeg. Flere som har det syyykt varmt?![]()
Har stort sett vært overskyet her, så overlever godt her![]()
Jeg skjønner ikke at noen kan ha samvittighet til det! Det er nok slike som ikke er blitt helt voksne...
Tror jeg dør litt i dag jeg. Flere som har det syyykt varmt?![]()
Det er jeg veldig enig i. Evt. er de bare slem.
Det klarer duJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Mhm, er noen av de.Ja, det kan godt være...
Var varmt her i går og, men ikke like ille som i dag. Håper det blir litt kjøligere i morgen så jeg ikke får kokt babyIkke så varmt her i dag. Regnet stortsett.
Men i går var det, og i morra er det meldt 27grader