Veldig<3<3Så gøy med en lillesøster da♡♡
Har dere funnet noe navn enda da?![]()
Sølvi Elisabeth

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig<3<3Så gøy med en lillesøster da♡♡
Har dere funnet noe navn enda da?![]()

Me e heldige inne me har klimaanlegg Herligt
Aha Oki då førstår eg . De e så ekling å kænna seg så klamm på værmen blæææHar det jeg og egentlig, men har døra oppe for at vofsen kan gå ut og inn litt selv og da gidder jeg ikke![]()
Oi da, det er jo nesten for varmtHar vært litt overskyet her og, men fortsatt 30 grader![]()
Aha Oki då førstår eg . De e så ekling å kænna seg så klamm på værmen blæææ
TakkSå herlig navn♡![]()
Samme her egentlig, men tror jeg skal greie 2000 innleggJeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien går
Jeg skal greie 2.000, trenger ny bilstol...Samme her egentlig, men tror jeg skal greie 2000 innlegg
Jeg og! Men tror nok mange kommer til å være med i trekningen av stolen da! Allerede flere som er nesten halvveis liksom!Jeg skal greie 2.000, trenger ny bilstol...
MorsommeSkal, skal ikke...
Har så lyst på en slik lue som U kan ha på når jeg ammer han offentlig...
![]()
Huff, ble det sofa da eller?
Helt gåen jeg nå, men har fått vaska veggene i gangen ihvertfall. Nå må jeg bare ta gulvet der, rydde på plass det lille som er og pakke "fødebagen" til vofsenhaha
Er jo så syyykt varmt i dag da![]()
Var med voksneOki vågar du læmna de selv med stranden?eller e de sammen med någon.?
Skravlet utrolig mye i gårWhat???
Det gikk fort![]()
Jeg hadde jo under 1600 innlegg totalt fra jeg meldte meg bår vi rundet inngangen av juli, såååå... Men prøver!Jeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien går
Å det er forskjellen på oss. Dessuten går det fort når man har sånne kvelder som i gårJeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg
Sete hadde definitivt vært bra, men hadde aldri klart så mange innlegg uten å være fullt sykemeldt tror jegYou can do it
Tror ikke jeg skal satse altfor mye på 2000, men hadde jo vært kjekt med et sete da så skal aldri si aldri
Det klarer du helt sikkertJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.