Skravletråd Juli.

Me e heldige inne me har klimaanlegg Herligt

Har det jeg og egentlig, men har døra oppe for at vofsen kan gå ut og inn litt selv og da gidder jeg ikke:p

Aha Oki då førstår eg . De e så ekling å kænna seg så klamm på værmen blæææ

Veldig. Skulle ønske jeg hadde et plaskebasseng. Må nesten få kjøpt meg et til verandaen:D hihi

Også kjenner jeg nå at jeg skal ihvertfall ikke gå for skinnsofa når vi skal shoppe:p

Hei alle sammen:) Da var dagen snart over. Formen har vært så som så, men vi har kosa oss masse i fint vær likevel. Til og med rukket en ettermiddagstur og bada i et ferskvann. Helg er det og jo!

Skal, skal ikke...
Har så lyst på en slik lue som U kan ha på når jeg ammer han offentlig...

$_57.JPG

Huff, ble det sofa da eller? :)
Helt gåen jeg nå, men har fått vaska veggene i gangen ihvertfall. Nå må jeg bare ta gulvet der, rydde på plass det lille som er og pakke "fødebagen" til vofsen:p haha
Er jo så syyykt varmt i dag da:o

Skulle ønske det ble sofa :p men det ble en bytur med foreldrene mine som kom på besøk. ble litt gåing, og guuud det gjør vondt! men satt meg ofte ned og hvilte og gikk i snegletempo så går vel over :)

Ikke verst hvor mye du fikk gjort. Må jo ha blitt sofaen etter det da?:p

fødebaggen tol vofsen?:p

Jeg vet ikke helt hva målet mitt er enda, jeg bare skravler så ser vi hvordan det går etterhvert som ferien går
Jeg hadde jo under 1600 innlegg totalt fra jeg meldte meg bår vi rundet inngangen av juli, såååå... Men prøver!

You can do it:D
Tror ikke jeg skal satse altfor mye på 2000, men hadde jo vært kjekt med et sete da så skal aldri si aldri
Sete hadde definitivt vært bra, men hadde aldri klart så mange innlegg uten å være fullt sykemeldt tror jeg:p

Back
Topp