Skravletråd Juli.

Jentungen har akkurat lagt seg:)
Noen som har planer for kvelden?
Egentlig ikke. Blir sikkert film utover kvelden en gang. Femårigen har fått lov å være litt lenge ute i dag, og sitter nå ute og leker med biler med nabogutten:) Gubben måtte på jobb en tur:( Hva skaø du?

Ikveld skal jeg ligge på sofaen og smiske med min samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk i gave fra mamma og pappa idag :D

enn du? :)

Lurer på når mannen kommer hjem i dag. Han syns det er kjedelig å være på sommeravslutning uten å drikke øl, så er vel ikke så lenge til. Har ikke lagt noen plan ellers bortsett fra at jeg dør litt i varmen:p

Lite planer annet enn å krampenyte sola lengst mulig! Bare avbrutt av å få noen småttiser i seng ;)

Jeg har ikke jobba siden september, så litt usikker på hvordan jeg haddeg gjort det ved siden av jobb:p hehe
Nå i Juli skal jeg føde, så får ta det som det kommer med de innlegga
Fødings blir bra!

Egentlig ikke. Blir sikkert film utover kvelden en gang. Femårigen har fått lov å være litt lenge ute i dag, og sitter nå ute og leker med biler med nabogutten:) Gubben måtte på jobb en tur:( Hva skaø du?
Sikkert greit med en film da:)
Ingen planer her, får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden. Slappe av i sofaen i alle fall:)

Lite planer annet enn å krampenyte sola lengst mulig! Bare avbrutt av å få noen småttiser i seng ;)
Her er det ingen sol å nyte:p
Har akkurat satt meg ned i sofaen og det var ikke så dumt det heller ;)

Ikveld skal jeg ligge på sofaen og smiske med min samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk i gave fra mamma og pappa idag :D

enn du? :)
Det blir bra, må sette han i arbeid :p
Ingen planer her, akkurat funnet sofaen nå :)

Får ta det med ro resten av kvelden da;)

Ikke fått gjort alt:p altfor varmt her så jeg kreperer snart:o

Ja, han må jo brått ha en bag klar om han plutselig må bli henta her:p så slipper mannen å stresse med det mens vi er på sykehuset;)

Ja, tenker det :) Og smiske med samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk fra mine foreldre idag i gave :D

åååja, da gir det litt mer mening med vofsens fødebag. haha :p
Hvor varmt har det vært hos dere idag da? :)

Back
Topp