Skravletråd Juli.

Sovna litt også. Men påkledd og på vakt. De kom ikke før jeg var halvferdig med middagen. Kunne hun komme inn? Vel, kan det bli etter middag, spurte jeg. Det var greit, så da spiste vi, så gikk ungene for å hente henne, men da var hun dradd hjem. (hun blir snart nabojenta, de har ikke flyttet inn enda) så lillesøster ble veldig lei seg.

Men de får ta det etter frokost i morgen da, erfaring tilsier at de er der hele dagen i helga.
Koselig at lillesøster har fått seg en slik god venn:D

Deilig det da:) Hatt en fin dag?
Hatt en veldig fin dag. Kost oss mye ute i dag også :)
Kjenner jeg blir sliten selv også av å være ute hele dagen. Ekstra godt å finne sofaen da :) enn der?

Ja, tenker det :) Og smiske med samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk fra mine foreldre idag i gave :D

åååja, da gir det litt mer mening med vofsens fødebag. haha :p
Hvor varmt har det vært hos dere idag da? :)

Det syns jeg du skal. Jeg vil kjøpe ny skjenk til gangen min jeg, som er litt smalere enn det lille bordet vi har nå...hm...ut og shoppe møbler i august tror jeg:D

Er 30+ her i dag:o
Lufter litt ute, men blir nesten kokt baby:/

Helt passe her:D
Men jeg er ikke gravid:P
30+ har sjelden vært akkurat passe for meg uansett om jeg er gravid eller ei:p haha
Orker jo ingenting:o

Koselig at lillesøster har fått seg en slik god venn:D
Jada, bare litt slitsomt for se har så intense helger sammen, hele dagen, og en gang utpå søndagen ender det i tårer. Jeg tror se trenger litt pause fra hverandre, ikke fra frokost til legging hele helga. Men det går seg vel til.

Hatt en veldig fin dag. Kost oss mye ute i dag også :)
Kjenner jeg blir sliten selv også av å være ute hele dagen. Ekstra godt å finne sofaen da :) enn der?
Vi og har kosa oss masse ute. Vært mye slapp og sliten idag, så har egentlig ikke orka så mye annet enn å sløve. Rydda litt og laga litt mat, men ellers rolig dag. Bada har vi gjort da:) Deilig i varmen! Ja, man blir jammen sliten av frisk luft:)

Vi og har kosa oss masse ute. Vært mye slapp og sliten idag, så har egentlig ikke orka så mye annet enn å sløve. Rydda litt og laga litt mat, men ellers rolig dag. Bada har vi gjort da:) Deilig i varmen! Ja, man blir jammen sliten av frisk luft:)
Deilig med et bad da:)
Jeg har ikke badet enda i år og vet ikke om det blir noe her i Norge heller. Må bli litt varmere i alle fall :)

Back
Topp