Deilig det daSikkert greit med en film da
Ingen planer her, får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden. Slappe av i sofaen i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig det daSikkert greit med en film da
Ingen planer her, får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden. Slappe av i sofaen i alle fall![]()
Koselig at lillesøster har fått seg en slik god vennSovna litt også. Men påkledd og på vakt. De kom ikke før jeg var halvferdig med middagen. Kunne hun komme inn? Vel, kan det bli etter middag, spurte jeg. Det var greit, så da spiste vi, så gikk ungene for å hente henne, men da var hun dradd hjem. (hun blir snart nabojenta, de har ikke flyttet inn enda) så lillesøster ble veldig lei seg.
Men de får ta det etter frokost i morgen da, erfaring tilsier at de er der hele dagen i helga.
Varmeovnen???
Her blir det vifte på soverommet i natt ihvertfall
Tja ganske..Sikkert på det?
Hatt en veldig fin dag. Kost oss mye ute i dag ogsåDeilig det daHatt en fin dag?
Ja, tenker detOg smiske med samboer slik at han kan skru opp sjenken vi fikk fra mine foreldre idag i gave
![]()
åååja, da gir det litt mer mening med vofsens fødebag. haha![]()
Hvor varmt har det vært hos dere idag da?![]()
FysjNei var ikke det. Jeg hadde betennelse langt nedi
Trøtt jeg ogsåTrøtt... Hvor lenge klarer jeg å holde meg våken idag da mon tro..?
Helt passe herTror jeg dør litt i dag jeg. Flere som har det syyykt varmt?![]()
30+ har sjelden vært akkurat passe for meg uansett om jeg er gravid eller eiHelt passe her
Men jeg er ikke gravid![]()
Bare Kengu som har det traveltJeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg
Jada, bare litt slitsomt for se har så intense helger sammen, hele dagen, og en gang utpå søndagen ender det i tårer. Jeg tror se trenger litt pause fra hverandre, ikke fra frokost til legging hele helga. Men det går seg vel til.Koselig at lillesøster har fått seg en slik god venn![]()
Vi og har kosa oss masse ute. Vært mye slapp og sliten idag, så har egentlig ikke orka så mye annet enn å sløve. Rydda litt og laga litt mat, men ellers rolig dag. Bada har vi gjort daHatt en veldig fin dag. Kost oss mye ute i dag også
Kjenner jeg blir sliten selv også av å være ute hele dagen. Ekstra godt å finne sofaen daenn der?
Det går nok fintJeg hsr et tappert håp om 1500 jeg, men da må jeg komme igang her snart tror jeg.
Hvor langt opp bor du, om jeg tør spørre?Jaer kjølig her oppe :O
Deilig med et bad daVi og har kosa oss masse ute. Vært mye slapp og sliten idag, så har egentlig ikke orka så mye annet enn å sløve. Rydda litt og laga litt mat, men ellers rolig dag. Bada har vi gjort daDeilig i varmen! Ja, man blir jammen sliten av frisk luft
![]()
Ja det er i grunn detUtrolig hva de små orker![]()
Ja ikke sant! Kunne egentlig bare lagt meg np jeg! Men nå ble kidden invitert inn på kveldsmat til naboen, så kan vel ikke akkurat legge meg da?Trøtt jeg også
Og klokka er bare 7![]()