Jeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg
Jeg satser på å klare mitt mål før 22 juli, for etter ks 23 juli blir det vel ikke myye skravling kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er nok ikke 1/10 dit engang, men jeg har ikke et mål om å ta det på ei uke, jeg har hele mnd på meg
Ja, kanskje jeg klarer, vi får se. Det er jo ikke uoverkommeligSamme her egentlig, men tror jeg skal greie 2000 innlegg
En måned er lenge, men jeg er på ferie to av ukene og da blir det lite nett-tidSæg aldrig du vet 1 Mnd e længe![]()
Jeg tror også det blir mangeJeg og! Men tror nok mange kommer til å være med i trekningen av stolen da! Allerede flere som er nesten halvveis liksom!
Mens jeg ikke la ungene mine før 22 i går og derfor var opptatt med dem,og la meg rett etterpåÅ det er forskjellen på oss. Dessuten går det fort når man har sånne kvelder som i går
Skulle ønske det ble sofamen det ble en bytur med foreldrene mine som kom på besøk. ble litt gåing, og guuud det gjør vondt! men satt meg ofte ned og hvilte og gikk i snegletempo så går vel over
![]()
Ikke verst hvor mye du fikk gjort. Må jo ha blitt sofaen etter det da?![]()
fødebaggen tol vofsen?![]()
Selv om det er mange med vil man ha en liten sjanse, og en liten sjanse er mye bedre enn ingenJeg og! Men tror nok mange kommer til å være med i trekningen av stolen da! Allerede flere som er nesten halvveis liksom!
Min la seg sent men han ser jo film på rommet sittMens jeg ikke la ungene mine før 22 i går og derfor var opptatt med dem,og la meg rett etterpå
Jeg har ferie nå. Jeg og ungene.Sete hadde definitivt vært bra, men hadde aldri klart så mange innlegg uten å være fullt sykemeldt tror jeg![]()
Det har du rett iSelv om det er mange med vil man ha en liten sjanse, og en liten sjanse er mye bedre enn ingen![]()
Jeg har ikke jobba siden september, så litt usikker på hvordan jeg haddeg gjort det ved siden av jobbSete hadde definitivt vært bra, men hadde aldri klart så mange innlegg uten å være fullt sykemeldt tror jeg![]()
Beklager, mangler selvVasker vegger, men har mest lyst til å sove! Noen som kan sende over litt arbeidslyst?![]()
Hørtes ut som en lur planBesøket har dratt og baby sover ! Tror jeg skal sove litt selv å
Utrolig hva de små orkerKengubarnet har fått besøk,skjønner ikke at de orker å hoppe i denne varmen
Vært og handlet.dumme meg startet på den nesespraygreia jeg fikk på resept av legen rett før jeg gikk i butikken. Det ar ikke lurt
Tror jeg dør litt i dag jeg. Flere som har det syyykt varmt?![]()
Det er helt sant! Vil gjerne være med i trekningenSelv om det er mange med vil man ha en liten sjanse, og en liten sjanse er mye bedre enn ingen![]()