Skravletråd Juli.

Hei alle sammen:) Da var dagen snart over. Formen har vært så som så, men vi har kosa oss masse i fint vær likevel. Til og med rukket en ettermiddagstur og bada i et ferskvann. Helg er det og jo!
Koselig dag du har hatt i sola:D

Deilig med et bad da:)
Jeg har ikke badet enda i år og vet ikke om det blir noe her i Norge heller. Må bli litt varmere i alle fall :)
Så lenge det er sol og litt varme, så Syns jeg det er deilig å få kjølt seg ned litt:) Men er ikke no badenymfe, det er jeg kke. Er det ikke varmt nok i lufta, så gidder jeg ikke:P

Skal, skal ikke...
Har så lyst på en slik lue som U kan ha på når jeg ammer han offentlig...

$_57.JPG
Haha:P skal!!

Ja ikke sant! Kunne egentlig bare lagt meg np jeg! Men nå ble kidden invitert inn på kveldsmat til naboen, så kan vel ikke akkurat legge meg da?:D
Nei, kanskje greit å vente til han er hjemme igjen ;)
Jeg holder nok ut en god stund til, men skal ikke bli veldig sen.

Veldig. Skulle ønske jeg hadde et plaskebasseng. Må nesten få kjøpt meg et til verandaen:D hihi

Også kjenner jeg nå at jeg skal ihvertfall ikke gå for skinnsofa når vi skal shoppe:p
Ja me har skinnsofa. Akkurat nå sitter eg på golvet før sofan e bara till pynt :-)

Vi skal snart spise, så blir det vel å glo litt på tv. Kengubarnet vil se film for seg selv i dag også så da får han det,mannen må jobbe litt
Okei. Får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden her også :)

Så lenge det er sol og litt varme, så Syns jeg det er deilig å få kjølt seg ned litt:) Men er ikke no badenymfe, det er jeg kke. Er det ikke varmt nok i lufta, så gidder jeg ikke:P
Jeg liker faktisk veldig godt å bade, men sjansen har ikke vært der enda.

Back
Topp