Skravletråd juli 2016

For hunder skal ikke ha tilgang der vi ber og vi ber 5 ganger om dagen.
Før vi ber skal vi vaske oss på en spesiell måte, om vi sover, går på do, klapper en hund for eksempel må vi vaske oss før hver bønn.
Så blir mer komplisert og siden jeg elsker katter så går det helt greit ;)
Ok, da skjønner jeg :)

To uker er nok. Selv om svigermor er "såret" og spiller på samvittigheten og vil vi skal bli lenger.

Ja, hun jobbet første uken. Da var vi mest med svigerfar. Kveldene sammen med henne, ungene overnattet tre ganger hos svigerfar da. Så har vi vært denne uka hos henne når hun hadde ferie. Og nå er jeg sliten. Jeg vil hjem til eget hus. Uten ei katte-jente som roper på guttene. Med større seng. Ha alt. Jeg vil hjem. Mannen er enig og sier høyt og klart at i morgen skal vi hjem
Heldigvis.

2-2,5 uke senere kommer nemlig svigermor til oss noen dager.
Jeg hadde ikke orket å være hos min svigermor i 2 uker:-)

Huff da. Ja, flere som slutter ferien i denne uke skjønner jeg. Må innrømme, det er godt med ferie, men med en 2,5 åring er det faktisk også godt å komme tilbake til hverdagsrutiner... :D
Samme med en 3,5 åring :P
Det er jo FULL action fra han står opp til han legger seg og han vil ha med oss på alt hele tiden. Dessverre må vi voksne styre litt med matlaging, oppvask og div arbeid som skal gjøres. Eller så vil man gjerne sette seg å slappe av litt en stund ;)
Og har det vært litt dårligere vær på hytta så vi bara kan være inne, da er han overalt og finner ting han ikke får leike med :o (verktøy, smykker, vaskekurv mm :P)
Nei, jeg tror det skal bli godt å få begynne i bhg igjen ;)

Ja, de bor i Danmark, så det er ikke så ofte, vi ser til hverandre dessverre.
Det var kjedelig :( men som regel blir det gjerne veldig mye når man vel sees da :) (har hele min slekt 50 mil unna så jeg vet...)
Får dere til å far dit ibland da? Tex ta en uke fri å far dit?

Nøj... Dette så herlig ut da. Fikk lyst på båttur jeg også nå. Synd svigerfar sin båt ikke funker for tiden. :(
Det var helt fantastisk på sjøen idag!
Hva som feiler hans båt da? Dumt han ikke fikser det så dere får bli med på sjøen... :(

Back
Topp