Forrett:Kan gjerne se bilde av denne herligheten du beskriver![]()
(Oppskrift: http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1469819316_kamskjell_med_ertepur.html )
Hovedrett:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrett:Kan gjerne se bilde av denne herligheten du beskriver![]()

Gratulerer med 1-åring!så koselig med feiring
![]()
Så fort tiden går![]()
Gratulere med ettåring i hus![]()
Gratulerer til F![]()
Det har viHadde dere det fint i Hunderfossen?
Fyllt opp bilen, kjørt på fyllingaGodt å slappe av etter en travel daghva har du gjort i dag da?
Står rett over herHva har du gjort idag?![]()
Helt utslått i sengaLett utslått på sofaen...
121.000 skritt på uka nåSykt antall skritt!!
Aldri klart så mye, jeg! Du er flinkog sikkert støl!
![]()
Ok, da skjønner jegFor hunder skal ikke ha tilgang der vi ber og vi ber 5 ganger om dagen.
Før vi ber skal vi vaske oss på en spesiell måte, om vi sover, går på do, klapper en hund for eksempel må vi vaske oss før hver bønn.
Så blir mer komplisert og siden jeg elsker katter så går det helt greit![]()
Jeg hadde ikke orket å være hos min svigermor i 2 ukerTo uker er nok. Selv om svigermor er "såret" og spiller på samvittigheten og vil vi skal bli lenger.
Ja, hun jobbet første uken. Da var vi mest med svigerfar. Kveldene sammen med henne, ungene overnattet tre ganger hos svigerfar da. Så har vi vært denne uka hos henne når hun hadde ferie. Og nå er jeg sliten. Jeg vil hjem til eget hus. Uten ei katte-jente som roper på guttene. Med større seng. Ha alt. Jeg vil hjem. Mannen er enig og sier høyt og klart at i morgen skal vi hjem
Heldigvis.
2-2,5 uke senere kommer nemlig svigermor til oss noen dager.
Nei, ikke noe spesieltSå artignoe spesielt som skal handles?
Samme med en 3,5 åringHuff da. Ja, flere som slutter ferien i denne uke skjønner jeg. Må innrømme, det er godt med ferie, men med en 2,5 åring er det faktisk også godt å komme tilbake til hverdagsrutiner...![]()
Hmm... Jeg får prøv å husk på det da... Å helst ikke skrive så sent når alle andre sover!Nei det hjelper ikke![]()
Det var kjedeligJa, de bor i Danmark, så det er ikke så ofte, vi ser til hverandre dessverre.
Det var helt fantastisk på sjøen idag!Nøj... Dette så herlig ut da. Fikk lyst på båttur jeg også nå. Synd svigerfar sin båt ikke funker for tiden.![]()
Ok, da skjønner jegEr bare en times tid å kjøre.
Og nei, er ikke så veldig stort
Turen i dyreparken var fantastisk.Ok, da skjønner jeghåper dere fikk en fin dag idag!
Så synd de ska krangle daTuren i dyreparken var fantastisk.
I bilen på turen hjem.... Not so much..
De eldste var litt umulige...