Skravletråd juli 2016

Jeg hadde ikke orket å være hos min svigermor i 2 uker:-)
Jeg liker svigermoren min, jeg.

(men noe bedre når det er lenge siden jeg har sett henne)

Jeg håper frokosten kan forløpet uten at hun skal spørre ungene om vi virkelig skal dra
Det synes jeg hun har vært ufin på denne gangen. Kveldsmat i går, siste kvelden dere er her om dere virkelig skal dra i morgen. Ser på femåringen vår og spørr om vi ikke har ombestemt oss?
Det er ikke hennes avgjørelse, hun er fem!

Vi drar i morgen, sa mannen klart

Ungene stortrives. Men da vi snakket med dem om det i bilen i går ble det jubel i baksetet over at vi skal hjem. De savner vennene sine
 
God morgen.

Jeg og lillesøster har vært våken en stund. Nå har storebror også våknet.
 
Men det har vært kjempe koselig å finne på noe med den nesten hver dag da :)
Ja det tror jeg :)
Vi har ikke funnet på så mye ettersom vi har bott på hytta nesten hele ferien, men gleden i guttens øyne når han så alt å gjøre når vi var på familieparkene vi var på (1 gang i Sverige hos mine forelder og en gang kjørte vi på tur fra høtta) og høre når han snakker om det i ettertid, varmer ens mammahjerte ❤️ så skjønner virkelig :)
De har vært heldige dine gutter (det er tre gutter?) som har fått gjort så mye med mammaen sin :D
 
God morgen.

Jeg og lillesøster har vært våken en stund. Nå har storebror også våknet.
God morgen!
Her stelt jeg klokka på 08 for å begynne snu tilbake til hverdag, men 07:45 kom lillegutt in og ba meg stå opp :)
I tillegg var han tørr etter å ha brukt nattbleie i 3 uker pga dårlige vaskemuligheter på hytta! :D
 
Fyllt opp bilen, kjørt på fyllinga
Kjørt tilbake, fyllt opp igjen, kjørt på fyllinga
Vær å sett på tv
Hentet teppe
Kjøpt gave
Flyttet skap
Fylle opp bilen med ved
Du vet nå veien til fyllinga etter de her ukene! :o
Hvordan går det med rydding/tømming/maling? Når skal dere være ferdig?
 
Spiser hun fortsatt grøt på kvelden eller gikk dere tilbake til formiddag?
Vi har....hatt lite rutiner i ferien. Men sikter på formiddag. Å gi på kvelden var ingen veldig stor suksess. Men mer enn et måltid pr dag skal innføres nå etter ferien.
 
Vi har....hatt lite rutiner i ferien. Men sikter på formiddag. Å gi på kvelden var ingen veldig stor suksess. Men mer enn et måltid pr dag skal innføres nå etter ferien.
Ok! Jeg fikk for meg at hun sov lenge dagen etter, men natten kanskje ikke var så god..?
Blir nok godt å komme hjem igjen :) håper alle blomster har klart seg!
 
Ok! Jeg fikk for meg at hun sov lenge dagen etter, men natten kanskje ikke var så god..?
Blir nok godt å komme hjem igjen :) håper alle blomster har klart seg!
Ja. Hun sov lenger, men var vanskeligere å legge. Og sov lenger noen andre dager også så uviss sammenheng.
 
Back
Topp