Lever ; )
Gratulerer med 1 åring
Håper du får bedre dager ❤
Takk for det, han trudde vist at man kunne feste til seine natta når man ble 1 år. Så nå ligger han rett ut og snorker vedsiden av meg Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lever ; )
Gratulerer med 1 åring
Ser NetflixGod kveld damer. Hva gjør dere på denne flotte sommerkvelden?
Herlig!!Håper du får bedre dager ❤
Takk for det, han trudde vist at man kunne feste til seine natta når man ble 1 år. Så nå ligger han rett ut og snorker vedsiden av meg Haha![]()
Har hatt besøk samt kommunalt så eget vaskerom med to vaskemaskiner heldigvis. Men vasker jo derfor bare en gang i uka caOi jisesdu må da ta det med ro?! Og 7 maskiner?! Det var mye klesvask!
Fungerer det greit med bekkenbelte da? Men det er nå fryktelig dumt at du sliter ut bekkenet enda mer når du er så plaget![]()
Ja og idag har jeg fylt opp fryser og kjøleskap! Huff!Jøss, du er effektiv![]()
Nei ser home and away opptak med ei venninneSer NetflixDuda?
HyggeligNei ser home and away opptak med ei venninne
Ha ha slitsomt å ha bursdagHåper du får bedre dager ❤
Takk for det, han trudde vist at man kunne feste til seine natta når man ble 1 år. Så nå ligger han rett ut og snorker vedsiden av meg Haha![]()
Skal legge kb nåGod kveld damer. Hva gjør dere på denne flotte sommerkvelden?
Hehe, ja har sett en del reklame for slike i det siste!Det er en grunn til at det selges en del sånne nødladere... ;-)
Hvordan type mal er det da? Kan du lage en ny?Strykejernet gikk gaiken. Lim fra en mal festa seg i det og umulig å skrape det vekk. Malen min til babynestet er ødelagt og strykejernet likeså.
Når jeg endelig hadde fått booka meg en sykveld og fått alt ordna frem. Så blir det ingen sying eller babynestlaging likevel. Kommer ingensteds uten mal eller strykejern![]()
![]()
Hørte det jaJepp. Begynt med den pokemongreia jeg og![]()
Må gå enten 2km, 5km eller 10km med appen åpen for at det skal klekkes![]()
Ja ibland er man bare nødt til det!! Selvom samboer blir irritert for han mener jeg ødelegger AC'n sin funksjonJepp. Men måtte opp med vinduene i starten mens jeg kjørte bare for å få et vindkast på meg
Greit å få ting gjort, også belønne seg selv med litt shopping etterpåForskjellig trekommoder,seksjoner,hyller osv
Sko til meg
Jakke og solbriller til kb
Singlet til meg
Sen middag eller kveldsmat?Hjemme fra butikken
Nå skal jeg mekke salat
Det er jo også veldig koselig. Hvordan går det med lille gutt?Hyggelighører på regnet og har lillegutt på brystet her ❤
Har han sovnet nå?Skal legge kb nå
Så artig med bursdagsfeiring!Han ble 1 århar ikke feira stort i dag, åpna en pakke og sunget men feiringen blir senere når eldste er kommet tilbake fra faren sin
![]()
HahaSom min dalike grasiøs som en flodhest
![]()