Skravletråd juli 2016

Det er jo toppen :) da kommer folk seg ut og går! Men det går vel ut over batteritiden på mobilen om appen skal være åpen når man holder på :o jeg må lade min mobil 2ggr på en dag allerede, så det der er nok inget for meg :P
Det er en grunn til at det selges en del sånne nødladere... ;-)

Strykejernet gikk gaiken. Lim fra en mal festa seg i det og umulig å skrape det vekk. Malen min til babynestet er ødelagt og strykejernet likeså.

Når jeg endelig hadde fått booka meg en sykveld og fått alt ordna frem. Så blir det ingen sying eller babynestlaging likevel. Kommer ingensteds uten mal eller strykejern :( :(

Egget... Som i pokemon? :)
Må man ut å faktisk gå i x antall km før att de ska klekkes? :)
Jepp. Begynt med den pokemongreia jeg og :p
Må gå enten 2km, 5km eller 10km med appen åpen for at det skal klekkes :)

Huff å fy, skjønner den! :o men har man grei AC så går det rimelig fort å få det kaldt i bilen da :)
Jepp. Men måtte opp med vinduene i starten mens jeg kjørte bare for å få et vindkast på meg

Strykejernet gikk gaiken. Lim fra en mal festa seg i det og umulig å skrape det vekk. Malen min til babynestet er ødelagt og strykejernet likeså.

Når jeg endelig hadde fått booka meg en sykveld og fått alt ordna frem. Så blir det ingen sying eller babynestlaging likevel. Kommer ingensteds uten mal eller strykejern :( :(
Så kjedelig da

Så kjedelig da
Ja. Så nå er kvelden min ødelagt. Hadde gleda meg skikkelig.

Og nå betyr det bare at jeg må kjøpe meg et nytt et. Og en ny mal.

Og det koster penger jeg ikke har :(

God kveld:D
Ikke si T er 1 år allerede??:eek:
Gratulerer med dagen!
Håper alt er bra med dere:)

Joda han er nå 1 år :O plutselig var dagen her og han er ikke lenger den pitte lille babyen min lenger :P jada alt bra med oss :) hvordan går det dere?

Så utrolig kjipt:(

Back
Topp