Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hurra for detKb fyller 10 år
Niesen min ett år
Får vite om jeg får jobb
Ny sofa kommer
++++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for detKb fyller 10 år
Niesen min ett år
Får vite om jeg får jobb
Ny sofa kommer
++++
Så braDet gjør jeg ja
Er ganske rolig her nå.Huff her våknet p 5:20 men etter 40 styr med å prøve å få han til å sove igjen så sovnet han 6 og sov til 7:30. Håpe dagen deres blir rolig da0
Det stemmer jaSå gøy, da skjønner jeg du gleder deg til august.
Masse lykke til med jobb, også i barnehage?
Godt når det er litt travelt ogsåSå brajeg vet at august blir travel månede på jobb
![]()
Og et bad. Heldigvis todelt.10 stk på en do?
OJ det var mange
Har vi samme barn?Da la jeg U igjen.
Til vanlig pleier han å våkne rundt nå, men i dag var har igang rundt kl 05:30 og det første han gjorde var å legge seg under madrassen sin slik at vi hvertfall ikke fikk roet han igjen.
Han var stup trøtt nå.
Heldigvis har vi ingen planer for dagen så dersom det blir tull med sovingen gjør det ingenting
Lille U vil ikke ha bamse eller dukke i sengen.Har vi samme barn?la også ned J for en liten powernap
hun har våkna 7 nå i det siste
men idag våkna hu i 6 tiden
Nå ligger hun å tviholder på dukken sin![]()
Jeg ville stemt for litt søvnEr ganske rolig her nå.
Eldsten sover fremdeles, mannen og frøkna er ute av døren og lille U i seng.
Sitter og diskuterer med meg selv og jeg skal utnytte stillheten til å rydde kjøkkenet uten å bli forstyrret, eller gå og legge meg igjen
Noen ganger er det godt. Da går tiden fortere, men jeg har vært veldig sliten og utmattet i det siste, så jeg er igrunn litt bekymret også..Godt når det er litt travelt også![]()
Joa, men kjøkkenet må jo også tas...Jeg ville stemt for litt søvnuansett hvor ryddig kjøkkenet blir så er søvnen viktigere
![]()
Hehe. Men med lite søvn blir dagen tyngre.Joa, men kjøkkenet må jo også tas...
Sitte og gjesper, men samtidig har jeg jo også både stått opp, kledd på meg og spist frokost..
Tror jeg bare fortsetter å strikke litt til jeg har bestemt meg![]()
Ja, fordi de gleder sånnKoselig når de ikke ønsker det??
Her er det smokk og dukke. Gjerne 2 eller 3 smokkerLille U vil ikke ha bamse eller dukke i sengen.
Vil har en smokk i munnen, og en i hånden.
Smokken har også blitt bamse.
Gruer meg virkelig til smokkeslutt på grunn av det, da mister han jo "bamsen" også
Snart hjem og daGodt med en kveld borte hvertfall
Samme med smokken her. Ingen bamser i senga, men koser jeller med de på dagtid.Lille U vil ikke ha bamse eller dukke i sengen.
Vil har en smokk i munnen, og en i hånden.
Smokken har også blitt bamse.
Gruer meg virkelig til smokkeslutt på grunn av det, da mister han jo "bamsen" også
Aha. Da kan det ta sin tid. Vært ei bra natt da?Jeg satt i dokø
Vi er ti stykker i dette huset. Tre av dem mime barn som allerde sov,og en i bleier sånnsett
Men ni brukere av toalettet. Det ene.