Da må du legge deg.Jeg vil legge meg!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du legge deg.Jeg vil legge meg!!!
Va? Din baby?Men hun sov til over sju da, lillejenta!
Jeg vet ikke helt, har ikke studert mønstret enda. Men det er Marius-mønster, så tror det mest er blått å hvitt, det røde er vel bare på kantene tror jeg (i start og slutt)Er det snakk om å strikke 3 farger (6 tråder) samtidig, eller hver for seg?
Hun har sagt at hun vet hvordan menn fra den kulturen er!
Var grei fram til dette med han og kynnerne.
Men når mannen nevnte at jeg spiser dårlig svarte hun automatisk at han måtte lage mat!
Uff da. Hvorfor det? Men godt at kvelden ble bedre daHelt pyton frem til kvelden![]()
Jeg satt i dokøDa må du legge deg.
De aller fleste sier nok fra tror jeg istedet for å være snurtTror egentlig det er ganske normalt..
Var det jeg også stusset på. Mulig det var noe jeg ikke forsto derDen setningen stusset jeg også på.
Hva er koselig med en uplanlagt, ikke ønsket graviditet? (ja. Utenom dersom de har ombestemt seg og begynt å glede seg så er jo det koselig i seg selv, men...)
10 stk på en do?Jeg satt i dokø
Vi er ti stykker i dette huset. Tre av dem mime barn som allerde sov,og en i bleier sånnsett
Men ni brukere av toalettet. Det ene.
Å bo oppå andre samtidig som man ordner i huset tar på.Uff da. Hvorfor det? Men godt at kvelden ble bedre da![]()
Aaah i know the feelingÅ bo oppå andre samtidig som man ordner i huset tar på.
Jeg er drittlei for å si det sånn. Var fantastisk med en venninnekveld kjenner jeg.
Det er vist detHehe slitsomt med ferie![]()
Ser du frem mot august?Hurra for det
Det gjør jeg jaSer du frem mot august?![]()
Skjer det noe spennende da?Det gjør jeg ja
Hadde det vært opppussing i mitt eget hus hadde det jo vært null problem. Siste gangen jeg gjør det her kjenner jegAaah i know the feeling
Godt kvelden ble vellykket da![]()
Kb fyller 10 årSkjer det noe spennende da?
Da la jeg U igjen.
Til vanlig pleier han å våkne rundt nå, men i dag var har igang rundt kl 05:30 og det første han gjorde var å legge seg under madrassen sin slik at vi hvertfall ikke fikk roet han igjen.
Han var stup trøtt nå.
Heldigvis har vi ingen planer for dagen så dersom det blir tull med sovingen gjør det ingenting
Så gøy, da skjønner jeg du gleder deg til august.Kb fyller 10 år
Niesen min ett år
Får vite om jeg får jobb
Ny sofa kommer
++++