Skravletråd juli 2016

Huff her våknet p 5:20 men etter 40 styr med å prøve å få han til å sove igjen så sovnet han 6 og sov til 7:30. Håpe dagen deres blir rolig da :)0
Er ganske rolig her nå.
Eldsten sover fremdeles, mannen og frøkna er ute av døren og lille U i seng.
Sitter og diskuterer med meg selv og jeg skal utnytte stillheten til å rydde kjøkkenet uten å bli forstyrret, eller gå og legge meg igjen

10 stk på en do?
OJ det var mange
Og et bad. Heldigvis todelt.
Men ja.

Sju voksne og tre barn.

Når de andre begynner å få unger tror jeg ikke vi alle kan være her samling. Huset sprenges på kapasitet.

Da la jeg U igjen.
Til vanlig pleier han å våkne rundt nå, men i dag var har igang rundt kl 05:30 og det første han gjorde var å legge seg under madrassen sin slik at vi hvertfall ikke fikk roet han igjen.
Han var stup trøtt nå.
Heldigvis har vi ingen planer for dagen så dersom det blir tull med sovingen gjør det ingenting
Har vi samme barn? :p la også ned J for en liten powernap :) hun har våkna 7 nå i det siste :D men idag våkna hu i 6 tiden :p
Nå ligger hun å tviholder på dukken sin :p

Har vi samme barn? :p la også ned J for en liten powernap :) hun har våkna 7 nå i det siste :D men idag våkna hu i 6 tiden :p
Nå ligger hun å tviholder på dukken sin :p
Lille U vil ikke ha bamse eller dukke i sengen.
Vil har en smokk i munnen, og en i hånden.
Smokken har også blitt bamse.
Gruer meg virkelig til smokkeslutt på grunn av det, da mister han jo "bamsen" også

I dag skal tre eller fire av dem være klare til å dra klokken ti, for en begravelse. En skal dra herfra og må da kjøres til Gjøvik, men det kan skje etter begravelsen ble man enige om.

Mye folk og mye kos
Men jeg skal nok stå opp og få på snuppa en tørr bleie. Frokost blir en time tidligere enn vanlig. Den har jo normalt vært servert sånn mellom ti og halv elleve...

Er ganske rolig her nå.
Eldsten sover fremdeles, mannen og frøkna er ute av døren og lille U i seng.
Sitter og diskuterer med meg selv og jeg skal utnytte stillheten til å rydde kjøkkenet uten å bli forstyrret, eller gå og legge meg igjen
Jeg ville stemt for litt søvn :) uansett hvor ryddig kjøkkenet blir så er søvnen viktigere :)

Godt når det er litt travelt også ;)
Noen ganger er det godt. Da går tiden fortere, men jeg har vært veldig sliten og utmattet i det siste, så jeg er igrunn litt bekymret også..

Jeg ville stemt for litt søvn :) uansett hvor ryddig kjøkkenet blir så er søvnen viktigere :)
Joa, men kjøkkenet må jo også tas...
Sitte og gjesper, men samtidig har jeg jo også både stått opp, kledd på meg og spist frokost..
Tror jeg bare fortsetter å strikke litt til jeg har bestemt meg :P

Joa, men kjøkkenet må jo også tas...
Sitte og gjesper, men samtidig har jeg jo også både stått opp, kledd på meg og spist frokost..
Tror jeg bare fortsetter å strikke litt til jeg har bestemt meg :p
Hehe. Men med lite søvn blir dagen tyngre. :p

Lille U vil ikke ha bamse eller dukke i sengen.
Vil har en smokk i munnen, og en i hånden.
Smokken har også blitt bamse.
Gruer meg virkelig til smokkeslutt på grunn av det, da mister han jo "bamsen" også
Samme med smokken her. Ingen bamser i senga, men koser jeller med de på dagtid.
På natta sover hun best med en i munnen og en i hver hånd

Fridag og jeg overtok i halv 8 tiden for mannen som ville sove mer. Han stod opp første gang med henne halv 7.

Planer for dagen er å gå. Helst på fjelltur med ungen i meis. Fikk låne en fra svigersøster. Enkel bergans sak, ingen tak, men med solhatt og solkrem går det nok fint. Må ut å gå 4 km til så egget mitt hatcher :p

Back
Topp