Akkurat nå sitter jeg nedenfor lekeplassen i skyggen med sovende barn i vogn.Flere som har frognerparken som destinasjon jaer på vei dit selv.
Sort bukse, mørk grønn trøye, brune solbriller Og fargerike joggesko.
Si gjerne hei om du ser meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå sitter jeg nedenfor lekeplassen i skyggen med sovende barn i vogn.Flere som har frognerparken som destinasjon jaer på vei dit selv.
Kult. Vi har en lilla brio barnevogn. Har ikke kommet meg bort til lekeplassen ennå.Akkurat nå sitter jeg nedenfor lekeplassen i skyggen med sovende barn i vogn.
Sort bukse, mørk grønn trøye, brune solbriller Og fargerike joggesko.
Si gjerne hei om du ser meg
Litt usikker på dom du kan detMen kan jeg gi nesespray til en på 5 måneder? Kanskje dumt spørsmål, men jeg vet ikkeRenner grums også, er på 3. Døgnet så har forsøkt lege, men er jo håpløst å få time...
Vi har gått nåKult. Vi har en lilla brio barnevogn. Har ikke kommet meg bort til lekeplassen ennå.
Gå og skrive er farliggikk nesten på ett TRE
![]()
Jeg hang fast oppe ved monilittenVi har gått nå
Har vært der med de i 3 uker men nå er vi hjemme igjen.Krysser fingrene for deter dere på hytta med foreldra dine ?
Ja til slutt. Sov faktisk til 06.45 som er det lengste han har sovet til nå i sommer![]()
ÅåhMamma bråker mye..
Var det en fin tur da?Kjørte til Oslo.
Gikk fra Blindern til Frognerparken.
Så på statuer og spiste lunsj ved lekeplassen.
De to eldste leker nå og U er endelig ved å sovne
Og idag starta dagen surt og kaldt med 10 grader. Og striregn. Brått kom sola og 26 graderOi, det var litt av en overgang?!![]()
Vi hadde en veldig fin tur.Var det en fin tur da?![]()
Så godt å høreVi hadde en veldig fin tur.
Alle har kost seg![]()
Ja når hun står opp 7.30 å jeg sovner 6...Ååhkjipt da
Så fin!
Fin den var da
Lenge til dere kan dra hjem?Ja når hun står opp 7.30 å jeg sovner 6...