Skravletråd juli 2016

Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Ikke så rart storebror vil sove med dere kanskje

Nei, da tror jeg at jeg pakker sakene så drar vi på tur :)

Kondolerer Kengu :( jeg skjønner det er tungt med alt som skal gjøres og datoen som nærmer seg.
Dere vil ikke ta over huset da? Eller har du noen søsken som kunna gjort det? For å slippe selge tenkte jeg...
Vi bor 50 mil unna så det går ikke
Søsteren har tatt over hus allerede etter mannen døde
Bror bor et annet sted

God morgen :) vi sov til 7 idag :D prosjekt "sove i egen seng" har vært vellykket, selv om vi har vært på ferie :D denne uken begynner prosjekt "pappa skal legge" veldig spent på dette.

Nå skal vi snart til byen. Mannen vil i frognerparken (pokemon jakt) så da er det bare å pakke sekken og komme seg ut :)

God morgen :) vi sov til 7 idag :D prosjekt "sove i egen seng" har vært vellykket, selv om vi har vært på ferie :D denne uken begynner prosjekt "pappa skal legge" veldig spent på dette.

Nå skal vi snart til byen. Mannen vil i frognerparken (pokemon jakt) så da er det bare å pakke sekken og komme seg ut :)
Ha en fin dag på jakt ;)

God morgen
Gud som jeg gleder meg til å komme hjem til huset mitt å få sove litt mer..

Å ta hensyn er det visst ikke alle som klarer

God morgen
Gud som jeg gleder meg til å komme hjem til huset mitt å få sove litt mer..

Å ta hensyn er det visst ikke alle som klarer
Bråker de mye sent og tidlig der dere er?

Back
Topp