Godt det daTakk takk. Under halve vakta igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daTakk takk. Under halve vakta igjen![]()
Krysser fingrene for detJa heldigvis sovnet han til slutt og sov til 06.45. Og lillebror sov også så lenge uten amming (som jeg registrerte ihvertfall). Men håper det går bedre i natt
![]()
Litt.Litt annerledes jul!![]()
![]()
Huff da. Maser ho?Mamma bråker mye..
Var du inne hele julaften eller for dere hjem etter kontrollen?Litt.
Vannet gikk altså gradvis lille julaften
Jeg ville ikke helt tro det, men sånn i firetiden på natten informerte jeg min mann om at vannet hadde gått. Trolig sånn fra åtte-nitiden på kvelden.
Julaften morgen kontroll på sykehuset. Julaften kl 21 avtale om igangsettelse pga et døgn siden vannavgang
Men heldigvis startet riene av seg selv
Og jeg fikk den planlagte hjemmefødselen.
Ut i skauen ?
Kjørte til Oslo.Hvor skal dere?:
Høres ut som dere koser dereKjørte til Oslo.
Gikk fra Blindern til Frognerparken.
Så på statuer og spiste lunsj ved lekeplassen.
De to eldste leker nå og U er endelig ved å sovne
Ja, på InderøyaHehebodd i Trondheim i 5 år snart
bor du i Trøndelag ?
Kos dere på tur!Nei, da tror jeg at jeg pakker sakene så drar vi på tur![]()
Nei, og jeg er så sinna! Ringte legekontoret, de har stengt. Ringte vikarlegen, får ikke svar over lengre tid. Ringte helsestasjonen, men barnelegen var ikke tilstede. Alt dette er forståelig. Ringer 116117 og snakker med ei søt dame, hun gir meg et nr til en daglegevakt som hun mener skal kunne ta oss inn. MEN, der satt det en grinete person på andre siden, som spesifiserte at de hadde få timer og ting som kunne vente måtte tas med fastlege, i en krass tone. Jeg forklarte situasjonen, og at det var siste løsning og at legevakt ba meg om å ringe dit. Det hele ender med at jeg blir så sint at jeg gir beskjed om at da kan vi jo bare sitte enda fler timer på telefonen vi, i og med at vikarlegen ikke har mulighet til å svare stakars. Takk for hjelpen sa jeg, og la på. Jeg ble så sint! Hun sover og sover, ingen feber, men rød rundt og i øret, og det er grums inni der... Tar seg til øre til tider, og er sutrete og i dårlig form.Huff så vondt for mammahjertethar dere fått time idag?
Men kan jeg gi nesespray til en på 5 måneder? Kanskje dumt spørsmål, men jeg vet ikkeHev senga
Gi paracet
Nesespray
God bedring
Flere som har frognerparken som destinasjon jaKjørte til Oslo.
Gikk fra Blindern til Frognerparken.
Så på statuer og spiste lunsj ved lekeplassen.
De to eldste leker nå og U er endelig ved å sovne
Så utrolig fort disse 7 månedene har gåttJeg har to av tre på behagelig nivå. De kan dessuten stå opp selv.
Også har jeg en baby som våkner klokka seks.
Tenk. Syv mnd siden nå i i kveld. Det var vel ca nå riene begynte. En halvtime før vi skulle gjøre oss klare til å kjøre til sykehuset for igangsettelse pga vannavgang lille julaften.
Orker ikke flere ting/spill som sluker tid jegDet hadde jo vært gøy om han gjorde det, så hadde han giddet oppsøke sånne stop med meg.
Oi, det var litt av en overgang?!Dere fått vår varme.vært 12 grader idag her
![]()
Høres jo veldig deilig utTakksykt rart å være hjemme egentlig
litt sånn "hva skjer nå?" For mannen har jo ferie i 3 uker til
![]()
Det er fint utpå derJa, på Inderøyamen har bott både i Trondheim og på Stjørdal før jeg flyttet opp hit
![]()
Jeg går jo tur med lillesøster uansett.Orker ikke flere ting/spill som sluker tid jeg![]()
Dro hjem etter kontrollen klokken 9, med avtale om å komme tilbake kl 21 om jeg ikke hadde fått rier.Var du inne hele julaften eller for dere hjem etter kontrollen?