Skravletråd juli 2016

Ååånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.
Stakkars lille:(
Masse god bedring!

Eksperiment. Lillesøster har fått grøt til kveldsmat.

Årsak. Hun fikk aldri grøt i formiddag. Jeg tenkte at grøt må hun ha. Og dessuten sikkert på tide å innføre kveldsmat, kanskje hun sover godt/lenger uten amming som bonus?

Effekt på natta ukjent enda.
Effekt på legging: hun pleier å ammes i søvn. Hun ammes. Men er ikke sååååå sulten....

Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Huff da, hvordan gikk natten?:(
Ikke mulig å legge storebror på et annet rom? Når skal dere hjem?:)

Eksperiment. Lillesøster har fått grøt til kveldsmat.

Årsak. Hun fikk aldri grøt i formiddag. Jeg tenkte at grøt må hun ha. Og dessuten sikkert på tide å innføre kveldsmat, kanskje hun sover godt/lenger uten amming som bonus?

Effekt på natta ukjent enda.
Effekt på legging: hun pleier å ammes i søvn. Hun ammes. Men er ikke sååååå sulten....
Må jo eksperimentere litt ;)
Forhåpentligvis er det et steg i riktig retning :)

God morgen :) vi sov til 7 idag :D prosjekt "sove i egen seng" har vært vellykket, selv om vi har vært på ferie :D denne uken begynner prosjekt "pappa skal legge" veldig spent på dette.

Nå skal vi snart til byen. Mannen vil i frognerparken (pokemon jakt) så da er det bare å pakke sekken og komme seg ut :)
Håper dere har hatt en strålende dag:D

Back
Topp