Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg forståSjøbad er deilig! Det blir det ikke mye av etter at jeg flytta til Trøndelag
Så godt å høreJa liker det. Har litt nan i bakhånd da han hadde en del vektnedgang. Men ser ikke ut til at mini vil ha det
Deilig følelseJa, jeg er stomforelsket i min lille pøbel ♡
Stakkars lilleÅåånei :-( Lille har vondt i øret sitt. Stakkars ♡ Siden i går har hun fiklet litt med øret sitt. I dag har hun tidvis hylt til, mens hun holder seg på øret. Tittet på det før hun la seg, det er veldig rødt, og mye grums på vei ut. Blir nok en legetur imorgen.
Gratulere!
Huff da, hvordan gikk natten?Første natten hjemme med lillebror ser ut som til å bli katastrofe. Storebror våknet selvsagt når vi skulle legge oss, lillebror hylgråt og var sulten og storebror er ennå våken og skal ihvertfall ikke sove. Vi er på hytta til foreldrene mine alle på 1 soverom, storebror hyler om vi legger han i sengen sin men ligger våken om han får ligge i vår seng/armene våre. Lillebror skal ligge klistret til puppen min for ikke å våkne. Blir en laaang natt
Må jo eksperimentere littEksperiment. Lillesøster har fått grøt til kveldsmat.
Årsak. Hun fikk aldri grøt i formiddag. Jeg tenkte at grøt må hun ha. Og dessuten sikkert på tide å innføre kveldsmat, kanskje hun sover godt/lenger uten amming som bonus?
Effekt på natta ukjent enda.
Effekt på legging: hun pleier å ammes i søvn. Hun ammes. Men er ikke sååååå sulten....
Nei, det var grisekaldtSåpassdet har ikke jeg gjort iår enda
![]()
Blir nok deilig med dagvaktGjøre seg klar for første tidligvakt i en ukedaggubben er hjemme med frøkna på ferie hele uka
![]()
Fikk du sove lenge?For en deilig morgen![]()
Vi var på stranda 300 meter unna husetVært på stranden eller har dere vann nært huset?![]()
Jeg holder meg unnaNei, det var grisekaldt![]()
I Østfold er vannet aldri kaldt om sommerenDet kan jeg forstå
Jeg synes det alltid er kaldt da....
Det var detBlir nok deilig med dagvakt![]()
Ja fornøyd daSå deilig da, 06.45 er jo ganske bra![]()
Hvor har dere vært?Nei, da tror jeg at jeg pakker sakene så drar vi på tur![]()
Håper dere har hatt en strålende dagGod morgenvi sov til 7 idag
prosjekt "sove i egen seng" har vært vellykket, selv om vi har vært på ferie
denne uken begynner prosjekt "pappa skal legge" veldig spent på dette.
Nå skal vi snart til byen. Mannen vil i frognerparken (pokemon jakt) så da er det bare å pakke sekken og komme seg ut![]()
Høres slitsomt utGod morgen
Gud som jeg gleder meg til å komme hjem til huset mitt å få sove litt mer..
Å ta hensyn er det visst ikke alle som klarer