Skravletråd juli 2016

Feriemodus? Eldstemann våknet nå

Yngste for tre timer siden da.....

Tok dere hele pakken med det samme? Dvs tisse og bæsje på do og uten bleie på natta eller tok dere en ting om gangen? :)
Han bruker fremdeles bleie på natta:) ikke klar til å kutte den..
Tisse og bæsje gikk av seg selv samtidig:) hadde vel et uhell at han bæsjet i trusa, etter det har han gått på do:)

Absolutt :)
Og jeg har og tenkt at han venter med å prøve til han selv føler at han mestrer det, og det har han gjort fort :) nå er det bare om vi glemmer å spørre som det kan komme noe i buksene.
Og her på hytta elsker han å gå på "tissehjørnet" med pappa for å se hvem som når lengst :P
Så kommer han rusende inn, helt i ekstase, "Mamma! Mamma!! Æ tissa OVER gresset!! Og smiler fra øre til øre :D
(Æ har ikke skjønt helt hva han mg er, men jeg forteller han bare hvor flink han er som har tisset så er han fornøyd med det ;))
Så flink han er da:D tissekonkurranse er nok stas:P

Blæ, mannen snøt meg for trilletur. Dvs, ikke en time "fripause" og ikke pokemon-jakt....

Blæ, mannen snøt meg for trilletur. Dvs, ikke en time "fripause" og ikke pokemon-jakt....
Men det kan han da ikke :o

Hmmm kanskje frøkna trenger tre trilleturer idag istedenfor de faste to? ;)

Men det kan han da ikke :o

Hmmm kanskje frøkna trenger tre trilleturer idag istedenfor de faste to? ;)
Hun trenger i alle fall en ettet at det er kommet flere folk her, tenker jeg.

Ja det er nok lurt å vente til da :)
Spørs når de kommer, de har vel ikke stått opp enda ;-)

Det mest krevende med det besøket er at de har en katt. Innekatt. Og jeg har alrså en sønn som ikke tåler katt. Svigermor har også katt, men den er lite inne. Huset er jo fullt av allergener uansett så han et godt medisinert. Men to katter. En inne. Det kan bli litt heftig. Ble det sist.

Hei på dere :)
Ser film med N jeg. Biler 2 :D

Back
Topp