Å si farvel er aldri lett og ikke noe folk liker håper jeg.Liker ikke begravelser![]()
Men kan være en veldig fin avslutning også ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å si farvel er aldri lett og ikke noe folk liker håper jeg.Liker ikke begravelser![]()
Ja det blir lett når jentungen blir såpass stor at hun snakker om mange andre i nærheten av henne!Hun er sjalu vettutåler ikke at barnebarnet er med andre familie medlemmer enn henne
![]()
Hehe, ikke noe å bry seg omJa, min mening oghan har kompiser i samme alder som sluttet for lenge siden og deres mammaer spør oss om det ikke er på tide å slutte snart. Tipser om "å slutte på en helg" og at det "bare er å si at nå er det slutt på bleier for da får gutten ikke noe valg". Men jeg prøver å si at vi ikke kan tvinga han og at han ikke er klar, da ser de litt sørgelig på meg som at det er synd på oss
![]()
Takk, det gjør viKos dere![]()
God trim daHun våkner fort når vogna stopper ja. Så jeg går gjerne en time.
Usikker på hvor lenge de enkelte blir.
Hva skal du styre med før den tid da?Om en uke blir det hviletid
Nei, det er tristLiker ikke begravelser![]()
Hihi, håper du fikk hjelp av gubbenDet ble veldig velkykketeneste som var kjedelig var å rydde opp
var en del balonger å ta ned
![]()
Jeg var på jobbHva gjør du?
Er nok vi som har kapra knallsolaEr det dere som har fått det beste været?![]()
Ja, det er det. Særlig her som det er så mye oppover når jeg skal "hjem"...God trim da![]()
Haha jeg tenkte også litt på detJa det blir lett når jentungen blir såpass stor at hun snakker om mange andre i nærheten av henne!
Han tok alle balongene. Syns det var så gøy å sprekke deHihi, håper du fikk hjelp av gubben![]()
Er det deilig hos dere?Fy søren for ett vær
Oi, så deiligEr nok vi som har kapra knallsolavar 25 grader allerede klokken 9 imorrest da vi var i lekeparken
![]()
Båtliv på sommeren er herligAhh.. Er noe spesielt med det å være på båten i godt værForhåpentligvis har vi med oss en liten matros neste år
![]()
Det blir jo helt feilJa, det er det. Særlig her som det er så mye oppover når jeg skal "hjem"...
Hehe det er sant!Haha jeg tenkte også litt på detnot my problem haha.
Tok dere hele pakken med det samme? Dvs tisse og bæsje på do og uten bleie på natta eller tok dere en ting om gangen?Ja det er utrolig deilig
Han er så flink, nesten ikke uhell. Og han bæsjer fint på do![]()