Neida. Ikke dårlig. Bare tåler ikke varme uten å smelte vekk![]()
Skjønner hvordan du har det. Tåler varme dårlig selv. I dag er det bare lummert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida. Ikke dårlig. Bare tåler ikke varme uten å smelte vekk![]()
Ja... De må vel operere da? Eller vokser det sammen av seg selv?Ja, han dro frivillig til legevakta og gått på krykker siden så han har vondt. Har vanligvis høy smerteterskel. Krysser fingrene for at det ikke er røket.
Ja, min mening ogEnig med deg
Tvang er sjelden noen suksess..
En eller annen gan slutter de jo![]()
Så bra den var vellykkethuff, på fjellet han skadet seg? Er det ikke noe dere trenger med engang kan Man bruke litt lengre tid
![]()
Ja... De må vel operere da? Eller vokser det sammen av seg selv?
Blir jo svett bare av tanken på sydenSkjønner hvordan du har det. Tåler varme dårlig selv. I dag er det bare lummert
Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)Og du trenger vel flere turer om dagen for å komme ut av huset kan jeg tenke meg![]()
Handler vel om at han ikke tør. Han har skifta bleier altså, bare ikke veldig ofte.Må være tøft for deg å gjøre alt selv, vil han ikke eller klarer han ikke?
Bra om han får sjansen å prøve selv, det aller viktigste kan du jo skrive ned på en lappe (som ev vitaminer og salver som skal brukes) så får han heller prøve å feile med andre tingom bleia og/eller buksa blir bakfrem eller om han glemmer smekke ved mating er jo ikke noen større fare
slike feil lærer man av
![]()
Øvelse gjør mesterHandler vel om at han ikke tør. Han har skifta bleier altså, bare ikke veldig ofte.
Blir jo svett bare av tanken på syden
Og så går jeg på en medisin mot restless legs mens jeg venter på å komme til nevrolog i oktober. Og den gir meg hetetokter. Fikk beskjed av legen for en time siden om å doble dosen i tillegg så dette blir spennende![]()
Kos dereNeida. Blir en fin tur for meg og søstra mi![]()
Huff. Håper kneet kommer seg snartJa, vi var på fjelltur og på vei ned mista han balansen og landa i noen steiner. Kneet hans gikk rett i steinen med stor fart.
Blir rolig der. Godt blir der etter to uker med stressGodt det da
Der er det vel et helt annet tempo![]()
Kos dereGod formiddag
Jeg skal kosemose gutta mine som jeg ikke har sett på 13 dager![]()
Om en uke blir det hviletidHåper du snart får litt hvile![]()
Her blir vi 11 i år.. Kun min familie i år. Ikke vennerJa vi var 16 stk. Så ble en del![]()
Fikk hun noe fint?Bursdagsbarnet var i ekstase
Eneste som skuffa meg litt var at svigermor ikke ringte eller sendte sms i går. Alle andre i mannens familie gratulerte jo frøkna med 1 års dagen![]()
Bursdagen var fantastiskHåper alt gikk bra i går og at dere og bursdagsbarnet hadde det fint![]()
Hun er sjalu vettuJa det kunne hun absolutt ha gjort!
Men godt hun koste seg![]()