Skravletråd juli 2016

Enig med deg:)
Tvang er sjelden noen suksess..
En eller annen gan slutter de jo;)
Ja, min mening og :) han har kompiser i samme alder som sluttet for lenge siden og deres mammaer spør oss om det ikke er på tide å slutte snart. Tipser om "å slutte på en helg" og at det "bare er å si at nå er det slutt på bleier for da får gutten ikke noe valg". Men jeg prøver å si at vi ikke kan tvinga han og at han ikke er klar, da ser de litt sørgelig på meg som at det er synd på oss :P

Så bra den var vellykket :) huff, på fjellet han skadet seg? Er det ikke noe dere trenger med engang kan Man bruke litt lengre tid :)

Ja, vi var på fjelltur og på vei ned mista han balansen og landa i noen steiner. Kneet hans gikk rett i steinen med stor fart.

Skjønner hvordan du har det. Tåler varme dårlig selv. I dag er det bare lummert
Blir jo svett bare av tanken på syden :p

Og så går jeg på en medisin mot restless legs mens jeg venter på å komme til nevrolog i oktober. Og den gir meg hetetokter. Fikk beskjed av legen for en time siden om å doble dosen i tillegg så dette blir spennende:p

Og du trenger vel flere turer om dagen for å komme ut av huset kan jeg tenke meg ;)
Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)

Må være tøft for deg å gjøre alt selv, vil han ikke eller klarer han ikke?
Bra om han får sjansen å prøve selv, det aller viktigste kan du jo skrive ned på en lappe (som ev vitaminer og salver som skal brukes) så får han heller prøve å feile med andre ting :) om bleia og/eller buksa blir bakfrem eller om han glemmer smekke ved mating er jo ikke noen større fare :P slike feil lærer man av ;)
Handler vel om at han ikke tør. Han har skifta bleier altså, bare ikke veldig ofte.

Blir jo svett bare av tanken på syden :p

Og så går jeg på en medisin mot restless legs mens jeg venter på å komme til nevrolog i oktober. Og den gir meg hetetokter. Fikk beskjed av legen for en time siden om å doble dosen i tillegg så dette blir spennende:p

Det var lang ventetid. Satser på at det hjelper å doble dosen. Skikkelig irriterende med restless legs.

Ja, vi var på fjelltur og på vei ned mista han balansen og landa i noen steiner. Kneet hans gikk rett i steinen med stor fart.
Huff. Håper kneet kommer seg snart

Liker ikke begravelser :(

Back
Topp