Skravletråd juli 2016

Vurderer å gå meg en tur mens mann og barn sover. Kan ikke sove selv da legen skal ringe ila dagen. Men er så skutt lat og det er nok 30 grader ute :p

Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.

Håper du fikk sove litt :)
Må være tøft for deg å gjøre alt selv, vil han ikke eller klarer han ikke?
Bra om han får sjansen å prøve selv, det aller viktigste kan du jo skrive ned på en lappe (som ev vitaminer og salver som skal brukes) så får han heller prøve å feile med andre ting :) om bleia og/eller buksa blir bakfrem eller om han glemmer smekke ved mating er jo ikke noen større fare :P slike feil lærer man av ;)

God morgen alle :) hva skal dere i helgen? :)
God morgen selv! :)
Vi er fortsatt på hytta, må vel finne en butikk idag eller imorgen, ellers har vi det fint. Supervarmt og steikende sol så man nesten ikke klarer å være ute :P men vi ska ta oss en båttur i fin-været nå å se om vi kan finne noe fisk til kattene :D

Han falt på fjelltur og har skada kneet. Mulig korsbåndet har røket, men kneet er så hovent at legen kan ikke sjekke skikkelig.
Ferien er ferdig på søndag.
Åh fy, det må være vondt for han :( håper hevelsen går ned snart så de får undersøke ordentlig

Søstera mi har hatt det en stund allerede og jeg hadde bare min første skikkelige pokemon jakt igår ;)
Så da fikk du dine første pokemons? :p

Bursdagsbarnet var i ekstase :D
Eneste som skuffa meg litt var at svigermor ikke ringte eller sendte sms i går. Alle andre i mannens familie gratulerte jo frøkna med 1 års dagen :)
Ja det kunne hun absolutt ha gjort!
Men godt hun koste seg :D

God morgen selv! :)
Vi er fortsatt på hytta, må vel finne en butikk idag eller imorgen, ellers har vi det fint. Supervarmt og steikende sol så man nesten ikke klarer å være ute :p men vi ska ta oss en båttur i fin-været nå å se om vi kan finne noe fisk til kattene :D
Så greit med fint vær da :) katten blir nok fornøyd om set blir fangst :)

Så greit med fint vær da :) katten blir nok fornøyd om set blir fangst :)
Det blir de helt sikkert :D
De blir helt gale når samboer står å hogget opp torsk eller sei og skal koke den. Hopper opp på benken og mjauer hele tiden :P
Så kaster de seg over fatene som om de ikke sett mat på flere dager ;)

Det blir de helt sikkert :D
De blir helt gale når samboer står å hogget opp torsk eller sei og skal koke den. Hopper opp på benken og mjauer hele tiden :p
Så kaster de seg over fatene som om de ikke sett mat på flere dager ;)
Hehe morsomt :p jeg har ikke katt lengre, hadde før

Back
Topp