Det var lengeHjemme etter å vært på farten siden Kl 8.45...
Slitsomt med ferie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var lengeHjemme etter å vært på farten siden Kl 8.45...
Takk, satser på at han blir frisk snartGod bedring til mannen![]()
Til nå har det vært der ja. Gledermeg til neste fredag..Det var lenge
Slitsomt med ferie?![]()
Åh så gøy!Vært på shopping
Stakkar hanVært en veldig slitsom dag. Kom hjem fra 9 dager på hytta og fjellet i går, og med en mann som har skada seg. Har rydda, vaska klær og styra med unger siden han hopper rundt på krykker.
Oops...Nope. Skjermen var rett og slett for knust![]()
Ferdig med ferien eller?Til nå har det vært der ja. Gledermeg til neste fredag..
Alle mine tre gutter har vært trege med å kutte bleieJaog han har holdt seg tørr i hele dag hittil, selv om vi tok en båttur på flere timer midt på dagen (hadde ett stopp innom et cafe og ett på en butikk, der vi lånt doen
)
Men han er jo snart 3,5 år, så det er vel på tide og![]()
Må ikke glemme at du har ferie snuppaHjemme etter å vært på farten siden Kl 8.45...
Så koselig å se deg herGod kveld. Pleier vanligvis ikke titte innom her, men gjør et unntak i kveld![]()
Stemmer detEr i permisjon vet du. Skal i utdrikkingslag til ei venninne som bor ved foreldrene mine, så da tar vi like godt en langhelg frøkna og jeg.
Og så lenge du lar ham slippe, så må han ikke. Hvorfor gjør du det? La ham ta morgenstellet, som du sier er det normalt ikke bæsjebleier før etter lunsj engang. Han kan da uansett virkelig ikke slippe unna alle bleieskift.Tviler på at han kommer dit før han må.
Jeg og mannen sov på skift, jeg våken 4.30-7, byttet med ham til 8.30, så sto han opp når jeg kom fra trilletur 10.Det var tidlig å.starte
Hvordan har dagen vært?
Så braHun ble det og vi har kost oss skikkelig![]()
Takk ja alt står bra til med ossGratulerer så mye. Håper alt er bra med mor og barn![]()
Tusen takkGratulerer så mye med lillebror
Håper alt er bra med dere!
Tusen takkGratulerer så mye!