Skravletråd juli 2016

Vært en veldig slitsom dag. Kom hjem fra 9 dager på hytta og fjellet i går, og med en mann som har skada seg. Har rydda, vaska klær og styra med unger siden han hopper rundt på krykker.
Stakkar han :( håper det går greit? Har dere mye ferie igjen?

Ja :) og han har holdt seg tørr i hele dag hittil, selv om vi tok en båttur på flere timer midt på dagen (hadde ett stopp innom et cafe og ett på en butikk, der vi lånt doen ;))
Men han er jo snart 3,5 år, så det er vel på tide og :P
Alle mine tre gutter har vært trege med å kutte bleie:P rundt 4 år..
Minstemann sluttet nå for 14 dager siden, han er 4 år og 1 måned;)

Tviler på at han kommer dit før han må.
Og så lenge du lar ham slippe, så må han ikke. Hvorfor gjør du det? La ham ta morgenstellet, som du sier er det normalt ikke bæsjebleier før etter lunsj engang. Han kan da uansett virkelig ikke slippe unna alle bleieskift.

Jeg har akkurat sent far og datter ut av soverommet, nå skal jeg se om jeg får sove litt til :-)

Det var tidlig å.starte
Hvordan har dagen vært?
Jeg og mannen sov på skift, jeg våken 4.30-7, byttet med ham til 8.30, så sto han opp når jeg kom fra trilletur 10.

Derved var vi greit uthvilt, og dagen gikk greit. Leverte fra oss de to eldste til overnatting hos svigerfar, så de er på hyttetur på andre siden av Mjøsa, reist med båt og har badet. De har nok hatt det helt fantastisk!

Jeg og lillesøster holder oss i skyggen

God morgen alle :) hva skal dere i helgen? :)

Back
Topp