Gratulerer til jGod morgen derevåkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdagtenk at min lille frøken er 1 år allerede
Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til jGod morgen derevåkna før mann og barn idag.
Idag er det lille J sin bursdagtenk at min lille frøken er 1 år allerede
Nå skal jeg snart komme meg ut av senga og begynne med bursdagsforbredelser![]()
God kveldGod morgenStrålende sol å våkne til og snuppa skal være med meg på jobb i dag
Håper alle får en slike solfylt dag som det blir her
![]()
Det var tidlig å.starteDet er det.
Bare litt håpløst å kombinere med baby.
De store ungene koser seg.
Mannen lider (takler dårlig over 22, raringen) i stillhet.
Og jeg elsker varmen.
Men det gjør ikke min halvt år gamle datter som jeg oppholder meg i skyggen med.
Om det er derfor vi startet dagen 4.30 vet jeg ikke, men dette blir en tung dag. Og varm.
Er rolig her for tiden da![]()
Så koselig da
Gratulerer så myeDa kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
God kveldGod kveld. Pleier vanligvis ikke titte innom her, men gjør et unntak i kveld![]()
Hva har skjedd idag da?Hjemme etter å vært på farten siden Kl 8.45...
God kveld
Hatt en fin dag?
Vært på shoppingHva har skjedd idag da?![]()
Uff daVært en veldig slitsom dag. Kom hjem fra 9 dager på hytta og fjellet i går, og med en mann som har skada seg. Har rydda, vaska klær og styra med unger siden han hopper rundt på krykker.
Uff da
Kjipt med skada mann
Tviler på at han kommer dit før han må.Det må han komme over. Han er far. Bæsjebleier, unger som spyr på deg, tørke rompa på do. Deal with it.
Er i permisjon vet du. Skal i utdrikkingslag til ei venninne som bor ved foreldrene mine, så da tar vi like godt en langhelg frøkna og jeg.Jeg har snart jobbet 2 uker etter ferien allerede
Ny ferie om 3 uker??
Så absolutt, også viktig å nyte baby tiden ❤Skulle så gjerne gjort begge delermen ja, familien først
![]()
Hun ble det og vi har kost oss skikkeligDeilig med sol og besøkHun blir sikkert kjempe glad
Kose seg med tante
![]()
Nope. Skjermen var rett og slett for knustOi, håper det gikk bra?![]()
Vi har det veldig bra, mannen er litt syk men heldigvis ikke mannesykenDe gjør det ! Hvordan er det med dere om dagen da?
Håper det var en fin fødsel og gratulere så mye med lillebror ❤Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
God bedring til mannenVi har det veldig bra, mannen er litt syk men heldigvis ikke mannesyken![]()
Koser oss med sommer og sol ❤