Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin
. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeDa kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
Gratulerer! Er alt bra?Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
Jeg ammer i 30-60 minutter når hun våkner. (ammer og koseprater) deretter har vi annenhver dag ansvar for henne. Kan ligge i senga så lenge hun gidder det, noe kortere nå som vi deler rom med ungene i ferien så hun ikke skal vekke dem. Står opp og tar henne på badet. Normalt sett ansvar for henne frem til 8.30-9 ca da står også den andre opp og det blir frokost etterhvert.Det var tidlig morgen. Hvordan deler dere morgenene mellom dere i ferien? Her står nesten alltid jeg opp først. Mest fordi jeg ikke tør/klarer å slippe til mannen.
Tror jeg må øve meg på å slippe han til. Han vet jo hvordan man koker vann og blander inn grøtpulver. Og morgenstellet kan jeg ta når jeg står opp.Jeg ammer i 30-60 minutter når hun våkner. (ammer og koseprater) deretter har vi annenhver dag ansvar for henne. Kan ligge i senga så lenge hun gidder det, noe kortere nå som vi deler rom med ungene i ferien så hun ikke skal vekke dem. Står opp og tar henne på badet. Normalt sett ansvar for henne frem til 8.30-9 ca da står også den andre opp og det blir frokost etterhvert.
Å tørre å slippe faren til er vesentlig. Han vet hva han skal gjøre. Alt fra hva hun skal smøres med, huske d-vitaminene, og kan ellers ta seg av henne helt fint. Jeg har rett og slett fortalt ham hva jeg smører med da, resten kan han finne ut av like greit som meg. Jeg ammer gjerne når jeg er oppe med henne, han kommer inn sånn mellom 8.30 og 9 og sier at hun vil ha melk.
Han kan da ta morgenstellet også, det er da ikke hjernekirurgi akkurat.Tror jeg må øve meg på å slippe han til. Han vet jo hvordan man koker vann og blander inn grøtpulver. Og morgenstellet kan jeg ta når jeg står opp.
OiDa kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
GratulererDa kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
Her har min litt angst for bæsjebleier. Men de kommer som regel ikke før etter lunch.Han kan da ta morgenstellet også, det er da ikke hjernekirurgi akkurat.
Å lage grøt er jo virkelig noe mannen gjør like ofte som meg. Bleier bytter jeg flere av, men han kan jo. Det er ingen grunn til at han ikke skal kunne ta det
Tusen takkGratulerer så mye
Tusen takkGratulerer! Er alt bra?
OiGratulerer så mye
![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Kjekt og få gjort unna masseFinn gjort masseer veldig effektiv når jeg er alene
![]()
Ja de er veldig fineNæmmen, så nusselige![]()
Gratulerer så mye. Håper alt er bra med mor og barnDa kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
Gratulerer så mye med lillebrorOg han kom i morges. Hurra
![]()
Takk, det skal jeg klareKultKos deg max!! I kveld
![]()
Jeg har snart jobbet 2 uker etter ferien alleredeVi har kosa oss! Derfor er det så kjipt at tida går altfor fort. Men skal tilbake om tre uker dadu er tilbake på jobb igjen?
Det må han komme over. Han er far. Bæsjebleier, unger som spyr på deg, tørke rompa på do. Deal with it.Her har min litt angst for bæsjebleier. Men de kommer som regel ikke før etter lunch.
Gratulerer så mye!Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()