Det var detSå deeeilig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detSå deeeilig da![]()
Topp!!Ja. Den ble lagt ut igår på hjemmesidene deres rundt kvart over 8. Innen 8:30 hadde jeg kjøpt den![]()
Greit å kunna sove omlottDet var det
Sånn til forandring fra i dag, hun våknet 4.30, jeg holdt henne i senga med amming og stille kos og lek til 5.45, gikk på badet og så på stua til 7, overlot henne til mannen og sov til 8.30 (deeeeilig), overtok henne igjen så mannen fikk sove det er jo hans sovedag, byttet bleie og gikk tur fra 9 til 10, nå skal vi lage frokost..
Oi, håper det gikk bra?Skal sette meg ned nå å bytte skjerm på iphonen min. Here goes nothing.![]()
Skjønner den daMå innom nå og da uansett pg følge medmen kjenner det går dager i mellom hver gang også
![]()
Hos oss er det mannen som sovner bare han ser ei pute, jeg for min del sovner somregel ikke når jeg har stått opp. Unntaket om jeg er trøtt nok. Som vekket halv fem. ;-)Greit å kunna sove omlott
Husker jeg la meg igjen når han sto opp mange ggr med lillegutt. Han derimot klarer ikke å sove om han vel er oppe![]()
JaGod formiddag
Deilig å sove såpass lenge vil jeg tro!
Flink lillegutt du har da![]()
Men hjelp! Ikke noe sky den daJepp.
Jeg satt i sofaen og ante fred og ingen fare når jeg brått og uventet fikk en katt i fanget som la seg til å sove litt
Stort grattis!!!!Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin. En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann
![]()
Ja, skjønner detHos oss er det mannen som sovner bare han ser ei pute, jeg for min del sovner somregel ikke når jeg har stått opp. Unntaket om jeg er trøtt nok. Som vekket halv fem. ;-)
Ja det er helt supertKjekt og få gjort unna masse![]()
Det er for tidlig, ja. Ingen tvil om det.Ja, skjønner detdet er en umenneskelig tid å bli vekket på!
Bare ta denDer var du, jeg er ved å ta fra deg andreplassen på listen![]()
Hun er opptattNoen som vet hvor vår kjære Kengu har tatt veien?
Hun kommer til å miste 2. plassen på listen i løpet av kvelden på grunn av sitt fravær..
Du har mer tid enn meg til å være hrSå da må jeg miste 2. plassen(
)
Altså har den ikke enda, men dersom hun ikke skriver før neste oppdatering så vil jeg ha den da
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så søte daPusene begynner å bli store nåVis vedlegget 187976Vis vedlegget 187977dette er fra de ble født
Er rolig her for tiden daGod kveld. Pleier vanligvis ikke titte innom her, men gjør et unntak i kveld![]()
Hei snuppa ❤❤Titter innom og sier hei igjen, her går dagene i ett og bv blir litt glemt. Savner dere alle, heldigvis har jeg noen av dere på face og insta så jeg får fulgt med dere![]()