Skravletråd juli 2016

Det var det

Sånn til forandring fra i dag, hun våknet 4.30, jeg holdt henne i senga med amming og stille kos og lek til 5.45, gikk på badet og så på stua til 7, overlot henne til mannen og sov til 8.30 (deeeeilig), overtok henne igjen så mannen fikk sove det er jo hans sovedag, byttet bleie og gikk tur fra 9 til 10, nå skal vi lage frokost..
Greit å kunna sove omlott :P
Husker jeg la meg igjen når han sto opp mange ggr med lillegutt. Han derimot klarer ikke å sove om han vel er oppe :(

Greit å kunna sove omlott :P
Husker jeg la meg igjen når han sto opp mange ggr med lillegutt. Han derimot klarer ikke å sove om han vel er oppe :(
Hos oss er det mannen som sovner bare han ser ei pute, jeg for min del sovner somregel ikke når jeg har stått opp. Unntaket om jeg er trøtt nok. Som vekket halv fem. ;-)

God formiddag:D
Deilig å sove såpass lenge vil jeg tro!
Flink lillegutt du har da:D
Ja :) og han har holdt seg tørr i hele dag hittil, selv om vi tok en båttur på flere timer midt på dagen (hadde ett stopp innom et cafe og ett på en butikk, der vi lånt doen ;))
Men han er jo snart 3,5 år, så det er vel på tide og :P

Da kom endelig lillebror til verden 1 dag over termin:-). En del større enn storebror og kjappere styrtfødsel enn med førstemann:-)
Stort grattis!!!! ❤️ merkes at enn er gravid når man nesten begynner å grine når man leser at noen annen har født :D hehe, håper alt gikk bra selvom det gikk fort!
Er alt bra med mor og lillebror? :)

Hos oss er det mannen som sovner bare han ser ei pute, jeg for min del sovner somregel ikke når jeg har stått opp. Unntaket om jeg er trøtt nok. Som vekket halv fem. ;-)
Ja, skjønner det :( det er en umenneskelig tid å bli vekket på!

Ja, skjønner det :( det er en umenneskelig tid å bli vekket på!
Det er for tidlig, ja. Ingen tvil om det.

Rutinene til snuppa er helt på villspor i ferien. Dagsøvn og måltider til avvikende tidspunkt, trilletur erstattet med en 20 min biltur, men vips sovnet hun i bilen på vei hjem også, bare et par timer før leggetid.

Ikke rart nattesøvnen også roter. Dvs. Hun sover bra på natta. Men meget varierende og ofte tidlig morgen. Og enda er vi trolig bare knapt halvveis i ferien

Back
Topp