God kveldGod formiddag ! Håper alle har det bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod formiddag ! Håper alle har det bra!
Hehe, er hu sur?Skal prøve på det.
Snuppa sto vist opp på feil bein da så akkurat nå gleder jeg meg mest til bhg imorgen![]()
Så flink du er!Aaargh, jah![]()
Har vært snopefri siden søndag nå
Har fråtsa vannmelon hver kveld istedenfor..
God kveld.God kveldtipp topp her!
Håper detDa kan han finne på å komme i natt da
Masse lykke til med fødselen
Huff ja! Og trass delux idag!Hehe, er hu sur?![]()
Slike dager er kjedelige.Huff ja! Og trass delux idag!
Satser på en bedre dag imorgen!!
Greit du slapp unna det daSlike dager er kjedelige.
Mannen påstår frøkna også har en slik dag i dag
Vurderer sterkt å sende frøkna i barnehagen neste uke selv om hun egentlig skal ha fri.Greit du slapp unna det da
Ja hater virkelig sånne dager! Ble ikke noe bedre av at hun kunne ha hvert i bhg allikevel siden min søster ikke fikk kommet, så vi begge kunne fått renset luften litt!
Men håper på en bedre dag imorgen!
Har hun hatt de 3 obligatoriske ukene fri da?Vurderer sterkt å sende frøkna i barnehagen neste uke selv om hun egentlig skal ha fri.
Hun ønsker det selv
Da her hun harr 4,5 uker fri så er godt innenforHar hun hatt de 3 obligatoriske ukene fri da?
Snuppa her også elsker bhg.
Ei som var her igår kunne ikke forstå at jeg sendte henne i bhg når jeg var hjemme (men at jeg tok oppvask var vist forferdelig nå som jeg er gravid)
Men snuppa derimot elsker bhg og vil ikke hjem igjen for da kjeder hun seg, er jo ingen unger her å leke med og hun har masse energi som må ut i løpet av en dag.
Da hadde jeg nok ikke vurdert det engangDa her hun harr 4,5 uker fri så er godt innenfor
Neste uke er det meningen at jeg har barna og mannen jobber.Da hadde jeg nok ikke vurdert det engang
Men alle barn er forskjellige da![]()
God kveld til deg.Hei på dere
Vi har klart å holde N våken så hun sover på kvelden. Idag la hun seg 19:15 og håper hun sover gjennom natta!
Ellers var vi på lunsj hos mine besteforeldre og vi koset oss sånn![]()
Plutselig er han herNei nå synes jeg jammen meg lillebror kan se å komme. Så lei nå
Tusen takkGod kveld til deg.
Masse lykke til med natten.
Høres veldig koselig ut![]()