Skravletråd juli 2016

Slike dager er kjedelige.
Mannen påstår frøkna også har en slik dag i dag
Greit du slapp unna det da ;)

Ja hater virkelig sånne dager! Ble ikke noe bedre av at hun kunne ha hvert i bhg allikevel siden min søster ikke fikk kommet, så vi begge kunne fått renset luften litt!
Men håper på en bedre dag imorgen!

Greit du slapp unna det da ;)

Ja hater virkelig sånne dager! Ble ikke noe bedre av at hun kunne ha hvert i bhg allikevel siden min søster ikke fikk kommet, så vi begge kunne fått renset luften litt!
Men håper på en bedre dag imorgen!
Vurderer sterkt å sende frøkna i barnehagen neste uke selv om hun egentlig skal ha fri.
Hun ønsker det selv

Vurderer sterkt å sende frøkna i barnehagen neste uke selv om hun egentlig skal ha fri.
Hun ønsker det selv
Har hun hatt de 3 obligatoriske ukene fri da?

Snuppa her også elsker bhg.
Ei som var her igår kunne ikke forstå at jeg sendte henne i bhg når jeg var hjemme (men at jeg tok oppvask var vist forferdelig nå som jeg er gravid)

Men snuppa derimot elsker bhg og vil ikke hjem igjen for da kjeder hun seg, er jo ingen unger her å leke med og hun har masse energi som må ut i løpet av en dag.

Har hun hatt de 3 obligatoriske ukene fri da?

Snuppa her også elsker bhg.
Ei som var her igår kunne ikke forstå at jeg sendte henne i bhg når jeg var hjemme (men at jeg tok oppvask var vist forferdelig nå som jeg er gravid)

Men snuppa derimot elsker bhg og vil ikke hjem igjen for da kjeder hun seg, er jo ingen unger her å leke med og hun har masse energi som må ut i løpet av en dag.
Da her hun harr 4,5 uker fri så er godt innenfor

Hei på dere :)
Vi har klart å holde N våken så hun sover på kvelden. Idag la hun seg 19:15 og håper hun sover gjennom natta! ❤️
Ellers var vi på lunsj hos mine besteforeldre og vi koset oss sånn :)

Back
Topp