Var der på tirsdagSå kjekt davært i dyreparken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var der på tirsdagSå kjekt davært i dyreparken?
Var der på tirsdagholy så heldige vi var med været
![]()
Er det idag han har bursdag? Gratulerer med dagen!Blir nok det.
Skal feire kb i dag
Kjøre 2-3 timer ca.den står i nabobyen. Tar båt dit og kjører tilbakeDet skjønner jeg. Må du langt ?
Søstera mi har hatt det en stund allerede og jeg hadde bare min første skikkelige pokemon jakt igårHar dere og fått dilla på det?![]()
Må være tøft for deg å gjøre alt selv, vil han ikke eller klarer han ikke?Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.
Håper du fikk sove litt![]()
Jupp. Og nå fungerer det topp!Da er han ikke klar, bare å vente.
God morgen selv!God morgen allehva skal dere i helgen?
![]()
Hva har de gjort for noe?God formiddag
Jeg skal kosemose gutta mine som jeg ikke har sett på 13 dager![]()
Håper alt gikk bra i går og at dere og bursdagsbarnet hadde det fintDet tar på å ha bursdagsselskap. Er sikkelig sliten idag![]()
Er jo ikke så gale detKjøre 2-3 timer ca.den står i nabobyen. Tar båt dit og kjører tilbake![]()
Åh fy, det må være vondt for hanHan falt på fjelltur og har skada kneet. Mulig korsbåndet har røket, men kneet er så hovent at legen kan ikke sjekke skikkelig.
Ferien er ferdig på søndag.
Så da fikk du dine første pokemons?Søstera mi har hatt det en stund allerede og jeg hadde bare min første skikkelige pokemon jakt igår![]()
Du får gå en tur alene idag og prøve å finne noenJeg skal på trilletur nå
Men med mannen, og han er ikke på det der ;-)
Ja det kunne hun absolutt ha gjort!Bursdagsbarnet var i ekstase
Eneste som skuffa meg litt var at svigermor ikke ringte eller sendte sms i går. Alle andre i mannens familie gratulerte jo frøkna med 1 års dagen![]()
Så greit med fint vær daGod morgen selv!
Vi er fortsatt på hytta, må vel finne en butikk idag eller imorgen, ellers har vi det fint. Supervarmt og steikende sol så man nesten ikke klarer å være utemen vi ska ta oss en båttur i fin-været nå å se om vi kan finne noe fisk til kattene
![]()
Er du dårlig?Vurderer å gå meg en tur mens mann og barn sover. Kan ikke sove selv da legen skal ringe ila dagen. Men er så skutt lat og det er nok 30 grader ute![]()
Det blir de helt sikkertSå greit med fint vær dakatten blir nok fornøyd om set blir fangst
![]()
Hehe morsomtDet blir de helt sikkert
De blir helt gale når samboer står å hogget opp torsk eller sei og skal koke den. Hopper opp på benken og mjauer hele tiden
Så kaster de seg over fatene som om de ikke sett mat på flere dager![]()