Det ble veldig velkykketDa ble det sikkert vellykket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble veldig velkykketDa ble det sikkert vellykket![]()
Vi var også bare familieHer blir vi 11 i år.. Kun min familie i år. Ikke venner
Nei ikke i dagEr det idag han har bursdag? Gratulerer med dagen!![]()
Fikk dukke, duplo, Hunter gummistøvler (som jeg er litt sjalu på)Fikk hun noe fint?
Hva gjør du?God dag Kengu![]()
Det er det vel ikke mange som gjør.Liker ikke begravelser![]()
Hvem gjør det?Liker ikke begravelser![]()
Ja. Men men. Får iallefall sjekka det ut. Legen min mener det ikke nødvendigvis er restless legs siden det er så uttalt hos meg, og jeg er for ung mener hanDet var lang ventetid. Satser på at det hjelper å doble dosen. Skikkelig irriterende med restless legs.
Helt klartØvelse gjør mester![]()
Hvilket vær har dere?Fy søren for ett vær
Er stille overalt for tidenMåtte innom siden ingen andre var innom i andre skravletråden
Ja det er utrolig deiligSå bra at han har slutta![]()
Er det dere som har fått det beste været?Vurderer å gå meg en tur mens mann og barn sover. Kan ikke sove selv da legen skal ringe ila dagen. Men er så skutt lat og det er nok 30 grader ute![]()
De var først en uke alene hos svigers, så dro mannen opp og var der sammen med de fram til idagHva har de gjort for noe?(du har sikkert fortalt før, men jeg husker ikke
)
Må trilles for å ikke våkne også eller?Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)
Det skjønner jeg godt!Blir rolig der. Godt blir der etter to uker med stress
Hun våkner fort når vogna stopper ja. Så jeg går gjerne en time.Må trilles for å ikke våkne også eller?hadde ihvertfall garantert brukt det som unnskyldning!!!
Høres ut som en heftig uke!
Så kosJa, er nok ikke helt klar over hva som har skjedd men har vært og hilst på og skal klappe lillebror på hodet![]()