Skravletråd juli 2016

Liker ikke begravelser :(
Det er det vel ikke mange som gjør.

Mannen skal i en til uken. Antar han drar alene. Det er en som er et par år yngre enn ham, vokst opp og bodde her som mannen er vokst opp, døde må mens vi er her på ferie, så han går.

Det var lang ventetid. Satser på at det hjelper å doble dosen. Skikkelig irriterende med restless legs.
Ja. Men men. Får iallefall sjekka det ut. Legen min mener det ikke nødvendigvis er restless legs siden det er så uttalt hos meg, og jeg er for ung mener han :p så derfor starta han utredning for å se at det ikke er noe anna

Særlig neste uke når det et flere folk her, ja. Denne uken jobber svigermor, men svigerinne dro onsdag fordi hun jobber nå tom lørdag. Men så kommer hun og kjæresten søndag, min andre svigerinne med samboer og katt (spent på guttungen...) kommer trolig nå i helga og neste uke har svigermor ferie. Tuuuuuuur!! Klart jenta må ha tur for å sove. To ganger om dagen ;-)
Må trilles for å ikke våkne også eller? ;) hadde ihvertfall garantert brukt det som unnskyldning!!! :o
Høres ut som en heftig uke!

Må trilles for å ikke våkne også eller? ;) hadde ihvertfall garantert brukt det som unnskyldning!!! :o
Høres ut som en heftig uke!
Hun våkner fort når vogna stopper ja. Så jeg går gjerne en time.

Usikker på hvor lenge de enkelte blir.

Back
Topp