Åh fy, det må være vondt for hanhåper hevelsen går ned snart så de får undersøke ordentlig
Ja, han dro frivillig til legevakta og gått på krykker siden så han har vondt. Har vanligvis høy smerteterskel. Krysser fingrene for at det ikke er røket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh fy, det må være vondt for hanhåper hevelsen går ned snart så de får undersøke ordentlig
Vurderer å gå meg en tur mens mann og barn sover. Kan ikke sove selv da legen skal ringe ila dagen. Men er så skutt lat og det er nok 30 grader ute![]()
God morgen allehva skal dere i helgen?
![]()
Da ble det sikkert vellykketDet tar på å ha bursdagsselskap. Er sikkelig sliten idag![]()
God dag KenguGod morgen alle sammen
Enig med degGratulerer med bleiefrie barn!
Det går jo ikke å tvinge dede "slutter når de er klar for det" tenker jeg. Vi har prøvd mange ganger tidligere, men når han ikke bryr seg i det heletatt om det blir bløtt i trusa/rinner langs benene og hylskriker som en gris når vi prøvd å få han å sitte på doen/potten, må man bare slutte og vente til han er mer klar
![]()
Veldig lengeSå kjekt dadet var lenge uten å se dem..
Så deilig . Vært langt?God formiddag.
Vi skal slappe av. Har vært på farten hele ferien, så nå blir det avslapning.
Hva med deg?
Godt å høreVeldig lengemen har gått greit..
Så deilig . Vært langt?
Gikk alene i går og fant noen. I dag gikk jeg med ham. Sikkert flere turer alene senere, vi skal være her ei uke til. Og mange turer alene hjemme.Du får gå en tur alene idag og prøve å finne noen![]()
Så kjekt da. Men man blir sliten av all reisingen ogJeg har vært på Island på venninnetur, Tyrkia med familien, og avslutta ferien med 9 dager på hytta og fjellet.
Blir litt deilig å komme tilbake til hverdagen også nå.
Så kjekt da. Men man blir sliten av all reisingen og![]()
Hadde fått tre fra før men da kun i leilighetenSå da fikk du dine første pokemons?![]()
Og du trenger vel flere turer om dagen for å komme ut av huset kan jeg tenke megGikk alene i går og fant noen. I dag gikk jeg med ham. Sikkert flere turer alene senere, vi skal være her ei uke til. Og mange turer alene hjemme.
Ja, er nok ikke helt klar over hva som har skjedd men har vært og hilst på og skal klappe lillebror på hodetDet vil jeg trostas for storebror også?
Så bra den var vellykketHatt en fin ferie
Men blir skikkelig sliten også. Pakker vekk alt fra vi var på fjellet. Det var mye, og mannen skada seg så jeg må ta alt selv.
Får bruke litt lengre tid på å rydde.
Neida. Blir en fin tur for meg og søstra miEr jo ikke så gale det![]()
Nei. Bare lat og tåler ikke varmen. Nettopp begynt på en medisin mot restless legs og som gjør meg noe svimmel og hetetokterEr du dårlig?
Neida. Ikke dårlig. Bare tåler ikke varme uten å smelte vekkUff da. Er du dårlig?