Skravletråd juli 2016

Gratulerer med bleiefrie barn! :D
Det går jo ikke å tvinge de :) de "slutter når de er klar for det" tenker jeg. Vi har prøvd mange ganger tidligere, men når han ikke bryr seg i det heletatt om det blir bløtt i trusa/rinner langs benene og hylskriker som en gris når vi prøvd å få han å sitte på doen/potten, må man bare slutte og vente til han er mer klar :)
Enig med deg:)
Tvang er sjelden noen suksess..
En eller annen gan slutter de jo;)

Du får gå en tur alene idag og prøve å finne noen ;)
Gikk alene i går og fant noen. I dag gikk jeg med ham. Sikkert flere turer alene senere, vi skal være her ei uke til. Og mange turer alene hjemme.

Jeg har vært på Island på venninnetur, Tyrkia med familien, og avslutta ferien med 9 dager på hytta og fjellet.
Blir litt deilig å komme tilbake til hverdagen også nå.
Så kjekt da. Men man blir sliten av all reisingen og :)

Gikk alene i går og fant noen. I dag gikk jeg med ham. Sikkert flere turer alene senere, vi skal være her ei uke til. Og mange turer alene hjemme.
Og du trenger vel flere turer om dagen for å komme ut av huset kan jeg tenke meg ;)

Hatt en fin ferie:)
Men blir skikkelig sliten også. Pakker vekk alt fra vi var på fjellet. Det var mye, og mannen skada seg så jeg må ta alt selv.
Får bruke litt lengre tid på å rydde.
Så bra den var vellykket :) huff, på fjellet han skadet seg? Er det ikke noe dere trenger med engang kan Man bruke litt lengre tid :)

Back
Topp