Gir ikke helt opp. Skjermeb ble så ødelagt før jeg prøvde å fikse at jeg fikk ikke overført det jeg skulle av bilder. Så gir meg ikke. Bestiller meg ny skjerm på ebayOops...må man bare kjøpe ny tlf da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir ikke helt opp. Skjermeb ble så ødelagt før jeg prøvde å fikse at jeg fikk ikke overført det jeg skulle av bilder. Så gir meg ikke. Bestiller meg ny skjerm på ebayOops...må man bare kjøpe ny tlf da eller?
Krysser fingrene for at bhan finner den delen snartTakk ja alt står bra til med oss. Lillebror sliter litt med å få til amming skikkelig men håper det går bra etterhvert
![]()
Hente ny bil. Enn du?God morgen allehva skal dere i helgen?
![]()
Det har jegÅh så gøy!shoppet mye?
Nei heldigvis ikkeFerdig med ferien eller?
God morgenGod morgen allehva skal dere i helgen?
![]()
Det glemmes når det er mye å ordneMå ikke glemme at du har ferie snuppahva har du gjort?
Godt et ble en grei dag daJeg og mannen sov på skift, jeg våken 4.30-7, byttet med ham til 8.30, så sto han opp når jeg kom fra trilletur 10.
Derved var vi greit uthvilt, og dagen gikk greit. Leverte fra oss de to eldste til overnatting hos svigerfar, så de er på hyttetur på andre siden av Mjøsa, reist med båt og har badet. De har nok hatt det helt fantastisk!
Jeg og lillesøster holder oss i skyggen
Var dere mange?Det tar på å ha bursdagsselskap. Er sikkelig sliten idag![]()
Gratulerer med bleiefrie barn!Alle mine tre gutter har vært trege med å kutte bleierundt 4 år..
Minstemann sluttet nå for 14 dager siden, han er 4 år og 1 måned![]()
Blir nok det.God morgen
Blir det like mye å gjøre idag?![]()
Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.Og så lenge du lar ham slippe, så må han ikke. Hvorfor gjør du det? La ham ta morgenstellet, som du sier er det normalt ikke bæsjebleier før etter lunsj engang. Han kan da uansett virkelig ikke slippe unna alle bleieskift.
Jeg har akkurat sent far og datter ut av soverommet, nå skal jeg se om jeg får sove litt til![]()
Jeg sov helt nydelig deilig til litt over ni, så sa jeg fra at jeg var våken, så de kom inn for litt amming og kos og lek.Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.
Håper du fikk sove litt![]()
Gratulerer med bleiefrie barn!
Det går jo ikke å tvinge dede "slutter når de er klar for det" tenker jeg. Vi har prøvd mange ganger tidligere, men når han ikke bryr seg i det heletatt om det blir bløtt i trusa/rinner langs benene og hylskriker som en gris når vi prøvd å få han å sitte på doen/potten, må man bare slutte og vente til han er mer klar
![]()
Virker sånn ihvertfallSå braSøsteren din ble vel like glad hun å av å se ansiktet hennes når hun så tante
![]()
God formiddagGod morgen allehva skal dere i helgen?
![]()
Det vil jeg troTusen takk. Alt står bra til med oss
. Nyter kosetiden
![]()