Skravletråd juli 2016

Oops... :( må man bare kjøpe ny tlf da eller?
Gir ikke helt opp. Skjermeb ble så ødelagt før jeg prøvde å fikse at jeg fikk ikke overført det jeg skulle av bilder. Så gir meg ikke. Bestiller meg ny skjerm på ebay :)

Jeg og mannen sov på skift, jeg våken 4.30-7, byttet med ham til 8.30, så sto han opp når jeg kom fra trilletur 10.

Derved var vi greit uthvilt, og dagen gikk greit. Leverte fra oss de to eldste til overnatting hos svigerfar, så de er på hyttetur på andre siden av Mjøsa, reist med båt og har badet. De har nok hatt det helt fantastisk!

Jeg og lillesøster holder oss i skyggen
Godt et ble en grei dag da

Alle mine tre gutter har vært trege med å kutte bleie:P rundt 4 år..
Minstemann sluttet nå for 14 dager siden, han er 4 år og 1 måned;)
Gratulerer med bleiefrie barn! :D
Det går jo ikke å tvinge de :) de "slutter når de er klar for det" tenker jeg. Vi har prøvd mange ganger tidligere, men når han ikke bryr seg i det heletatt om det blir bløtt i trusa/rinner langs benene og hylskriker som en gris når vi prøvd å få han å sitte på doen/potten, må man bare slutte og vente til han er mer klar :)

Og så lenge du lar ham slippe, så må han ikke. Hvorfor gjør du det? La ham ta morgenstellet, som du sier er det normalt ikke bæsjebleier før etter lunsj engang. Han kan da uansett virkelig ikke slippe unna alle bleieskift.

Jeg har akkurat sent far og datter ut av soverommet, nå skal jeg se om jeg får sove litt til :-)
Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.

Håper du fikk sove litt :)

Vi skal øve litt til uka. Da er vi alene igjen og han har fortsatt ferie. Om jeg legger frem klær kvelden i forveien burde det gå bra.

Håper du fikk sove litt :)
Jeg sov helt nydelig deilig til litt over ni, så sa jeg fra at jeg var våken, så de kom inn for litt amming og kos og lek.

Hun hadde bæsja i nattbleia. Og hun har på en papirbleie for jeg hadde ikke gjort klar en i tøy fra klesvasken som kom inn og han har ikke helt kontroll på hva som passer hvor, vi kjører kombi i ferien for vi har ikke med nok bleier, her kan vi ille gjøre som jeg ville gjort hjemme, vasket bleier langt oftere, men er ikke hjemme nå.

Men det er greit, og de har kost seg :-)

Gratulerer med bleiefrie barn! :D
Det går jo ikke å tvinge de :) de "slutter når de er klar for det" tenker jeg. Vi har prøvd mange ganger tidligere, men når han ikke bryr seg i det heletatt om det blir bløtt i trusa/rinner langs benene og hylskriker som en gris når vi prøvd å få han å sitte på doen/potten, må man bare slutte og vente til han er mer klar :)

Da er han ikke klar, bare å vente.

Back
Topp