Det er detAlltids greit å sjekke ut når ting ikke er som det skal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detAlltids greit å sjekke ut når ting ikke er som det skal.
Det pøsregnet. Så iķke over veien engangHvilket vær har dere?
Her er det godt over 30 grader og stekende sol
Det er detDet skjønner jeg godt!viktig å roe ned også
Tømme husHva skal du styre med før den tid da?![]()
Å jaJeg var på jobb![]()
Nei så absolutt ikkeEr det deilig hos dere?![]()
Hehe, det er stasHan tok alle balongene. Syns det var så gøy å sprekke de![]()
Han bruker fremdeles bleie på nattaTok dere hele pakken med det samme? Dvs tisse og bæsje på do og uten bleie på natta eller tok dere en ting om gangen?![]()
Ja de bor 4 timer unnaSå artig til de! Bor svigers langt unna så de ikke møtes så ofte?![]()
Så flink han er daAbsolutt
Og jeg har og tenkt at han venter med å prøve til han selv føler at han mestrer det, og det har han gjort fortnå er det bare om vi glemmer å spørre som det kan komme noe i buksene.
Og her på hytta elsker han å gå på "tissehjørnet" med pappa for å se hvem som når lengst![]()
Så kommer han rusende inn, helt i ekstase, "Mamma! Mamma!! Æ tissa OVER gresset!! Og smiler fra øre til øre
(Æ har ikke skjønt helt hva han mg er, men jeg forteller han bare hvor flink han er som har tisset så er han fornøyd med det)
Hehe, da er det farlig å være på sosiale medierMusemor er ikke edru![]()
Men det kan han da ikkeBlæ, mannen snøt meg for trilletur. Dvs, ikke en time "fripause" og ikke pokemon-jakt....
Hun trenger i alle fall en ettet at det er kommet flere folk her, tenker jeg.Men det kan han da ikke![]()
Hmmm kanskje frøkna trenger tre trilleturer idag istedenfor de faste to?![]()
Ja det er nok lurt å vente til daHun trenger i alle fall en ettet at det er kommet flere folk her, tenker jeg.
Spørs når de kommer, de har vel ikke stått opp enda ;-)Ja det er nok lurt å vente til da![]()
Går veldig braHåper natten gikk fint![]()
Gratulerer så masseOg han kom i morges. Hurra
![]()