Skravletråd juli 2016

Venter bare at lillegutt skal ha puppen så skal hu mor legge seg :) fikk feil døgnrytme etter han ble født :p må snu den. Spent på hvordan det går med å måtte være ut av døren ett klokkeslett jeg! Verste fall får jeg gå å amme han på vei til helsestasjon :p hihi

Mhm.
Er jo masse inspirasjon å finne om man bare tar seg tid til det.
Her varierer det fra uke til uke hvor fantasifull jeg er.
Denne uken har vel vært litt kjip kanskje.
Jeg har funnet så mye godt på trines matblogg. Må få prøvd ut noen flere oppskrifter etter ferien :)
Lett at det blir mye av det samme ellers :p

Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O

Ikke sant. Om blødprøvene er fine snakka han om mulig å få time hos nevrolog. Så virker som man endelig blir tatt på alvor
Godt det da!
Greit å få sjekket alt når man allikevel har begynt å sjekke ;)

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulere så mye og håper du kommer deg fort så du får nytet barselstiden ❤

Øhm. I fare for å høres teit ut, er det noe galt i at min lille sover fra 22/23 om kvelden til 10-12 på morran? Får mye kommentarer på det. Hun spiser 2 ganger på denne tiden. Men hvis jeg vekker henne blir hun skikkelig sinna, og blir sutrete resten av dagen... Men får kommentarer på at vi bare må stå opp før etc. Når jeg vekker henne hvis vi skal noe tidlig, så sovner hun enda senere neste kveld/natt. Mens om hun får sove til 10-12 så har hun en fin rytme. Er bare 5 måneder, så maser ikke med leggetid enda heller... Bare føles så rart når man får kommentarer... Føler jeg gjør noe gærent nesten :-O
I den alderen der sier du ja takk til all søvn og koser deg!
Ikke hør på de andre! Gode rutiner på søvn kan dere fokusere på noen mnd før hun skal i bhg eller noe annet!

Ikke hør på de andre! Gode rutiner på søvn kan dere fokusere på noen mnd før hun skal i bhg eller noe annet!

Takk, det er det mammahjertet tenker og. Men man begynner å lure litt... Føles som om noen synes hun sover for mye. Men hvordan kan en baby sove for mye. Hun har 12 timers netter, og hatt det en god stund. Men hjelper å høre slikt som dette ♡ Takk!

Takk, det er det mammahjertet tenker og. Men man begynner å lure litt... Føles som om noen synes hun sover for mye. Men hvordan kan en baby sove for mye. Hun har 12 timers netter, og hatt det en god stund. Men hjelper å høre slikt som dette ♡ Takk!
Er jo så mange som sliter med søvn i den perioden!
Kan hende hun retter på det selv etter at det begynner å bli mørkere tidligere også :)
Spedbarn er spedbarn og jeg er ihvertfall mer vant til å finne rutiner som fungerer oss sammen med barnet enn å tvinge en baby i prinsipp til noe som tydeligvis ikke hun er fornøyd med.

Hehe, nei ikke sant... man har en oppfatning av hvordan ting skal bli, og så blir det ikke alltid sånn. Min første ville ikke ha smokk heller. Var akkurat lik. Hadde håpt at ting skulle gå litt lettere denne gangen.. med søvn og alt. Idag har hun fått sin første tann da :D

Oioi, Gratulerer med første tann! :D

Back
Topp