Skravletråd juli 2016

Tror det var rotavirusvaksine på 3-ukerskontroll. Husker ikke:P kos deg med lille. Godt at han har appetitt.
Æsj jeg håper ikke han reagerer :/ ja :D koser meg ❤️ kan ikke skjønne at den nydeligheten er min hihi :)

Ei halv uke. Så skal vi bli med dem hjem i 10 dager. O du hellige lykke:D min samboer gleder seg ikke så veldig til de 10 dagene da:P
Hehe, her er det motsatt ;) samboer liker å være med mine forelder, men jeg gleder meg til vi får være alein igjen :P

Hehe, hadde aldri sett for meg at jeg skulle få en unge som ikke ville ha smokk :p menmen.. Nei..det er jo best å la være egentlig, men av og til hadde det vært greit å kunne roe han med den istedenfor pupp hver gang han våkner på natta. (Som er sånn 5-10 ganger :p)
Hehe, nei ikke sant... man har en oppfatning av hvordan ting skal bli, og så blir det ikke alltid sånn. Min første ville ikke ha smokk heller. Var akkurat lik. Hadde håpt at ting skulle gå litt lettere denne gangen.. med søvn og alt. Idag har hun fått sin første tann da :D

Fysj :(
Det var kanskje ikke så farlig, men det hadde vel vært bedre om de tok rent vann i et glass... Bra de har fantasi da :p
Ikke farlig i det hele tatt, men er ikke så glad i at mini får i seg skittent vann heller

Men også litt spennende.
Alderen Lille U er i når er den desidert beste.
Han er litt baby fremdeles, men overgangen mellom baby og smårolling blir stadig mer tydelig.

En dag ser han dumt på en lekebil og ikke helt skjønner hva den er til, dagen etter sitter han dypt konsentrert, kjører den frem og tilbake mens han lager brumme-lyder...

Ting går så fort
Åh det er så koselig å se de små vokse opp, samtidig som man får en liten klump i halsen på samme gang ❤️

Han var 76,5 cm ved siste måling.
Bruker for det meste 80, litt 74 (de som er store i størrelsen) og litt 86 (de som er små i størrelsen).
Mhm.
Her passer OJ det i 86 som er stort i str. Går mest i 92 til han.
Og kjøper/ønsker 98/104.

Frøkna bruker for det meste 74 i bodyer, men klarer seg med 68 på bukse:)

Har tenkt tanken. Men er ikke hun for liten for å "være det"? Hun elsker f.eks å være med andre barn. Da slipper hun mye lettere. Og veldig var på andre personer. Hvordan de er. Er de veldig forsiktige og ikke kommer rett på, og snakker mykt og smiler, så skriker hun som regel ikke rett ut. Hun tålte til og med å til slutt sette seg en halvmeter unna HS på onsdagen. Når vi kom inn og lekte på gulvet satte hun seg konsekvent mot meg og med ryggen mot hs. Helt til hun ble litt tryggere. Men hele tiden en hånd nesten mot meg for tryggheten.

Kan noe sånt trekk være arvelig? For jeg er høysensitiv selv
Det er jo et personlighetstrekk så vidt jeg vet, men kan ikke nok om det. Mener jeg har lest at det kan være typ arvelig. Men kan du ikke lese litt om det? Evt Google høysensitivitet og babyer/små barn?

Mener ei på jobben snakket om at hennes datter var vanskelig som baby. Både med søvn og diverse andre ting.

Back
Topp