Æsj jeg håper ikke han reagerer :/ jaTror det var rotavirusvaksine på 3-ukerskontroll. Husker ikkekos deg med lille. Godt at han har appetitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj jeg håper ikke han reagerer :/ jaTror det var rotavirusvaksine på 3-ukerskontroll. Husker ikkekos deg med lille. Godt at han har appetitt.
Hehe, her er det motsattEi halv uke. Så skal vi bli med dem hjem i 10 dager. O du hellige lykkemin samboer gleder seg ikke så veldig til de 10 dagene da
![]()
Det er godt![]()
Det har vi! Heeelt vidunderligNeste år tror jeg vi tar ferie hele juli
Hehe, nei ikke sant... man har en oppfatning av hvordan ting skal bli, og så blir det ikke alltid sånn. Min første ville ikke ha smokk heller. Var akkurat lik. Hadde håpt at ting skulle gå litt lettere denne gangen.. med søvn og alt. Idag har hun fått sin første tann daHehe, hadde aldri sett for meg at jeg skulle få en unge som ikke ville ha smokkmenmen.. Nei..det er jo best å la være egentlig, men av og til hadde det vært greit å kunne roe han med den istedenfor pupp hver gang han våkner på natta. (Som er sånn 5-10 ganger
)
Hadde jeg fått vilja mi hadde vi flytta nedover til demHehe, her er det motsattsamboer liker å være med mine forelder, men jeg gleder meg til vi får være alein igjen
![]()
Mi reagerte ikkeÆsj jeg håper ikke han reagerer :/ jakoser meg
kan ikke skjønne at den nydeligheten er min hihi
![]()
HuffSend meg energi
Ikke farlig i det hele tatt, men er ikke så glad i at mini får i seg skittent vann hellerFysj
Det var kanskje ikke så farlig, men det hadde vel vært bedre om de tok rent vann i et glass... Bra de har fantasi da![]()
OJ har noe i 86 som han passer endaHan bruker 80/86.
Og din lille frøken?
Det er godt det daDet er det! Her ble det bare en kjedelig grandiosa idag![]()
Han var 76,5 cm ved siste måling.OJ har noe i 86 som han passer enda
Hun bruker 68/74![]()
Åh det er så koselig å se de små vokse opp, samtidig som man får en liten klump i halsen på samme gangMen også litt spennende.
Alderen Lille U er i når er den desidert beste.
Han er litt baby fremdeles, men overgangen mellom baby og smårolling blir stadig mer tydelig.
En dag ser han dumt på en lekebil og ikke helt skjønner hva den er til, dagen etter sitter han dypt konsentrert, kjører den frem og tilbake mens han lager brumme-lyder...
Ting går så fort
Mhm.Han var 76,5 cm ved siste måling.
Bruker for det meste 80, litt 74 (de som er store i størrelsen) og litt 86 (de som er små i størrelsen).
Spesielt siden han er den siste....Åh det er så koselig å se de små vokse opp, samtidig som man får en liten klump i halsen på samme gang![]()
Begynner å bli stor hun ogsåMhm.
Her passer OJ det i 86 som er stort i str. Går mest i 92 til han.
Og kjøper/ønsker 98/104.
Frøkna bruker for det meste 74 i bodyer, men klarer seg med 68 på bukse![]()
Jeg har sprunget rundt i en masse butikker idag og spist altfor mye godteri i kveld så jeg er helt daff nå. Bare ligger og taster på mobilen!Hallo hvordan går det med alle i kveld![]()
Det er jo et personlighetstrekk så vidt jeg vet, men kan ikke nok om det. Mener jeg har lest at det kan være typ arvelig. Men kan du ikke lese litt om det? Evt Google høysensitivitet og babyer/små barn?Har tenkt tanken. Men er ikke hun for liten for å "være det"? Hun elsker f.eks å være med andre barn. Da slipper hun mye lettere. Og veldig var på andre personer. Hvordan de er. Er de veldig forsiktige og ikke kommer rett på, og snakker mykt og smiler, så skriker hun som regel ikke rett ut. Hun tålte til og med å til slutt sette seg en halvmeter unna HS på onsdagen. Når vi kom inn og lekte på gulvet satte hun seg konsekvent mot meg og med ryggen mot hs. Helt til hun ble litt tryggere. Men hele tiden en hånd nesten mot meg for tryggheten.
Kan noe sånt trekk være arvelig? For jeg er høysensitiv selv