Skravletråd juli 2016

Hvordan syk er du:/? Nese skjønte jeg i alle fall.
Kraftig forkjølet.
Vatt i hodet, vondt i ørene, tett i nesen, vondt i brystet, hoster, ut og inn av feber, vondt i hele kroppen ++++

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer! Nå må du hvile det du kan og kose deg med den lille<3

Ikke like lett med den der ukesmenyen om sommeren heller syns jeg.
Nei, det er ikke det. Jeg må prøve å få litt mer orden på det etter ferien:)
Har sklidd ut for mye en stund nå:/

Hun er her!
I går,6 juli klokken 16.50 ble jeg mamma for andre gang ♡
En time senere var jeg i operasjon og har lagt på observasjon i natt. Mistet 3,5 liter blod og legen ba meg pent om å ikke få flere barn.
Gratulerer så kjempe masse kjære deg <3 håper du og den lille har det bra :)

Godt stoff koster

Men hadde jeg hatt stoff og stil i nærheten hadde det blitt billigere. Og mer utvalg i butikkene enn på nett. Vurderer tur til østlandet vare for å kjøpe sy stoff :p hahaha
Du får passa på en annen gang du kommer over billig stoff å kjøpe på deg litt ;) pleier jeg å gjøre med garn jeg finner på tilbud :P

Neste gang jeg er gravid skal jeg troppe opp i alle resepsjoner der fysio er og stå der til de slipper meg inn :p

Har tross alt enda ikke fått time og det er gått 1 år og 7 mnd :p ungen er forlengt ute av magehuset
Oi! Det var lang ventetid! :o de kan ikke ha glemt deg?

Jeg denne gangen og :) så smerter i armer og bein at nå blir jeg gærn. Våkner hver halvtime på natta av det og får knapt sove generelt. Så må få det ordna. Nå venter jeg på å ta blodprøver så skal vi vente på svar på de. Inn igjen den 18 for videre utredning om blodprøvene er fine.

Han mistenkte restless legs med tanke på slik jeg beskrev smertene. Men mente jeg var altfor ung til å slå fast nå at det var det. Så derfor utreder vi for å sikre at det ikke er noe anna.
Oi :o hvordan gikk det til legen idag da?

Ja, men nå slipper jeg husvask og slike ting etter fødsel ;)
Svigers og mannen fikk jo nesten sjokk sist når jeg ikke hadde hjelp eller fikk hjelp for det var vist kjempe viktig i minst 40 dager etter en fødsel så antar det vil hjelpe ;)
Så de skal ta all husvask i 40 dager? ;)

Back
Topp