Skravletråd juli 2016

Ønsk meg lykke til!
Imorgen skal jeg til charlottenberg med to arabiske damer, veldig koselige begge to og de har aldri møtt hverandre før, men vet begge nok vil ha en del og antar det kommer til å være mange der så forbereder meg på en lang og slitsom dag! Reiser derfor også tidlig så vi er der når ting begynner å åpne for orker ikke store folkemengder og stress :o
Lykke til :) Dette går sikkert kjempe bra ;) Og blir sikkert hyggelig :)

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P

Åh. Jeg vil sove mer :-( Men må vente fordi Hafslund kommer og skal måle strømmen og se at alt er i orden. Og de kan komme mellom 8 og 11. Jeg håper de kommer 8, siden jeg allikevel er våken :-P
Vil også sove mer, men det vil ikke sjefen. Og nest-sjefen ville ikke stå opp.. Håper de kommer tidlig for å måle:)

Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Tja dette "sovne selv" greiene har jeg virkelig ikke forventet av babyer jeg da. Så jeg (eller mannen, egentlig) hadde båret når amming ikke funka.

Sovne selv er ikke en enkel greie og jeg lar dem gjøre det når de gjør det. Men der er folk forskjellige.

Hvor standhaftig skal jeg være? Ungen har småpludra i senga i ett kvarter. Ammes i søvn ville ho ikke. Skal jeg ta ho opp og bære? 6,5 mnd og burde vel snart lære å sovne av seg selv.
Håper hun sovnet fint igjen?:)

Back
Topp